Gå til innhold

BMW Alpina B10 Biturbo SOLGT!

Trotto
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er km stand på bilen?

Tror det er ca. 170.000 km. Har ikke kjørt den siden oktober, så jeg husker ikke ;) Turboene ble byttet rundt 160.000 km.

Jeg vet det er idioti av meg å legge ut denne annonsen, særlig nå, som våren står for dør og bilen kan tas i bruk igjen. Men det er noe annet jeg gjerne vi ha gjennomført, som gnager litt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket produksjonsnummer har din bil Trotto ?

Litt mer om E34 B10 BiTurbo

He-he, faktisk nr. etter Stephans bil, som du har linket til; jeg har nr. 92.

Mer om modellen: http://web.telia.com/~u83106086/biturbopage/

Jeg er nå usikker allerede om prosjektet lar seg gjennomføre med de midler jeg råder over, og i den grad jeg ikke vil være i stand til å bygge bilen, vil nok Alpinaen fortsatt bli i min besittelse.

Så, om ingen har en kollisjonsskadd E46 M3 stående bak utedoen, blir nok prosjeket skrinlagt til flere midler er oppskrapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Bump! Nå er det tid for hovedservice 2 på bilen. Det er samtidig tid for å skifte drivakslinger bak, Hardy-skive(har kjøpt), bremser foran(E32 750i passer) og hjullager foran(er ikke slakke, men uler en del).

Bremsene kan riste av og til, ikke alltid. Foringer og endeleddene foran ble skiftet i 2004. Da ble også bremseskivene dreid. Men det beste er nok å skifte skiver/klosser.

Dette er en jobb som vil koste i overkant av kr. 15.000,- inkl. service.

Jeg setter dermed prisen ned med kr. 25.000,-, så den som kan skru litt selv, har sjansen til å spare inn noen kroner. EU-godkjent til mai 2008.

Jeg har også oppdaget at bilen er blitt nedprioritert siden guttungen ble født, så jeg tror det er på tide at noen andre kan ta over. Jeg kjører nesten ikke med den lengre - kjører kun turer for at den ikke skal surne helt liksom.

Så jeg dumper prisen til kr. 245.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kasko for et år kommer på et sted mellom 8 - 9.000,-. Men siden jeg avregistrerer bilen vinterstid betaler jeg kun lagringsforsikring og beløpet faller ytterligere noen tusen...

Bilen er originalt stylet. Alt jeg har gjort er lett reversibelt, sorte nyrer, sorte lys og fargede ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatoredit: Har fjernet endel slike unødvendige "tenk om jeg hadde hatt penger" osv. Vi må prøve å holde salgstrådene litt renere, slik at det kanskje er en mulighet for å få solgt noe her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på det der må være 1994 eller yngre, som du ser på 2 av bildene i artikkelen er det tynn fornt/gjeller... eller tar jeg feil?

Du har rett ;)

Trotto sin har bred front og den der har tynn front ;)

Pluss at den som er smelt, har Alpina-stripene på siden av bilen, og ser ut til å være i feil farge, i forhold til Trotto sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...