Trotto Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Bilder finnes under månedens bil sept. 2005. Km.stand: 190.000 km Prisantydning: kr. 200.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 hva er km stand på bilen? Tror det er ca. 170.000 km. Har ikke kjørt den siden oktober, så jeg husker ikke Turboene ble byttet rundt 160.000 km. Jeg vet det er idioti av meg å legge ut denne annonsen, særlig nå, som våren står for dør og bilen kan tas i bruk igjen. Men det er noe annet jeg gjerne vi ha gjennomført, som gnager litt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Intressert i bytte i en 2000mod E46 323 Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Ja... om noen BMW er en moderne klassiker må det være nettopp E34 B10 BiTurbo... ... Den er brutal på alle måter... eller hva med 0-100 Km/t på rundt 5,5 sekunder og en topphastighet på 290 Km/t. Hvilket produksjonsnummer har din bil Trotto ? Litt mer om E34 B10 BiTurbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvilket produksjonsnummer har din bil Trotto ? Litt mer om E34 B10 BiTurbo He-he, faktisk nr. etter Stephans bil, som du har linket til; jeg har nr. 92. Mer om modellen: http://web.telia.com/~u83106086/biturbopage/ Jeg er nå usikker allerede om prosjektet lar seg gjennomføre med de midler jeg råder over, og i den grad jeg ikke vil være i stand til å bygge bilen, vil nok Alpinaen fortsatt bli i min besittelse. Så, om ingen har en kollisjonsskadd E46 M3 stående bak utedoen, blir nok prosjeket skrinlagt til flere midler er oppskrapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Bump! Nå er det tid for hovedservice 2 på bilen. Det er samtidig tid for å skifte drivakslinger bak, Hardy-skive(har kjøpt), bremser foran(E32 750i passer) og hjullager foran(er ikke slakke, men uler en del). Bremsene kan riste av og til, ikke alltid. Foringer og endeleddene foran ble skiftet i 2004. Da ble også bremseskivene dreid. Men det beste er nok å skifte skiver/klosser. Dette er en jobb som vil koste i overkant av kr. 15.000,- inkl. service. Jeg setter dermed prisen ned med kr. 25.000,-, så den som kan skru litt selv, har sjansen til å spare inn noen kroner. EU-godkjent til mai 2008. Jeg har også oppdaget at bilen er blitt nedprioritert siden guttungen ble født, så jeg tror det er på tide at noen andre kan ta over. Jeg kjører nesten ikke med den lengre - kjører kun turer for at den ikke skal surne helt liksom. Så jeg dumper prisen til kr. 245.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Er du eventuelt intressert i innbytte og mellomlegg? jeg og min far var egentlig ute etter en e46cab men Alpina er jo en klasse for seg.har du mail jeg kan nå deg på? skulle ha sett noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Send meg PM du...jeg drar for øvrig på ferie i morgen og kan være borte i 1,5 til 2 uker. Trenger du flere bilder enn de som er lagt ut her? Av hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Full kasko for et år kommer på et sted mellom 8 - 9.000,-. Men siden jeg avregistrerer bilen vinterstid betaler jeg kun lagringsforsikring og beløpet faller ytterligere noen tusen... Bilen er originalt stylet. Alt jeg har gjort er lett reversibelt, sorte nyrer, sorte lys og fargede ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Moderatoredit: Har fjernet endel slike unødvendige "tenk om jeg hadde hatt penger" osv. Vi må prøve å holde salgstrådene litt renere, slik at det kanskje er en mulighet for å få solgt noe her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 En ting jeg alltid har lurt på, hvor mye bruker den mila om du kjører den ganske hardt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det denne bilen? http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det denne bilen?http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece Tviler jeg på det der må være 1994 eller yngre, som du ser på 2 av bildene i artikkelen er det tynn fornt/gjeller... eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det denne bilen?http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece Tviler jeg på det der må være 1994 eller yngre, som du ser på 2 av bildene i artikkelen er det tynn fornt/gjeller... eller tar jeg feil? Du har rett Trotto sin har bred front og den der har tynn front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det denne bilen?http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece Tviler jeg på det der må være 1994 eller yngre, som du ser på 2 av bildene i artikkelen er det tynn fornt/gjeller... eller tar jeg feil? Du har rett Trotto sin har bred front og den der har tynn front Pluss at den som er smelt, har Alpina-stripene på siden av bilen, og ser ut til å være i feil farge, i forhold til Trotto sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg