[space] Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Var en tur i Lillehammer torsdag-fredag. Kjørte da tur-retur Fredrikstad-Lillehammer med forbruk på 0,64l/mil. Synes ikke det er ille. Kjørte da stort sett på cruicecontrol hele veien. Ellers i vinter, på småkjøring har jeg brukt 0,98l/mil, men da har det vært en del "gasspådrag" da... Går jo ikke å la være det når det er småglatt på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ":3elbd8mo]Var en tur i Lillehammer torsdag-fredag.Kjørte da tur-retur Fredrikstad-Lillehammer med forbruk på 0,64l/mil. Synes ikke det er ille. Kjørte da stort sett på cruicecontrol hele veien. Ellers i vinter, på småkjøring har jeg brukt 0,98l/mil, men da har det vært en del "gasspådrag" da... Går jo ikke å la være det når det er småglatt på veiene. Iht. BMW skal en 2000 E46 320i sedan med M52B20 motoren og manuelt gear gjennomsnitlig bruke 0,89 liter/mil ved blandet kjøring (1,0 liter/mil med automat)... 0,64 liter/mil er derfor meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Iht. BMW skal en 2000 E46 320i sedan med M52B20 motoren og manuelt gear gjennomsnitlig bruke 0,89 liter/mil ved blandet kjøring (1,0 liter/mil med automat)... 0,64 liter/mil er derfor meget bra. 0,64liter på mila er jo bra. E9: Hva sier BMW om forbruk på E46 318Ci da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg fant det slev Forbruk Forbruk landevei 0,57 liter/mil Forbruk by 1,04 liter/mil Forbruk blandet 0,74 liter/mil CO2-utslipp 180 g/km Tankinnhold, ca. 63 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 ":33m4iion]Var en tur i Lillehammer torsdag-fredag.Kjørte da tur-retur Fredrikstad-Lillehammer med forbruk på 0,64l/mil. Synes ikke det er ille. Kjørte da stort sett på cruicecontrol hele veien. Ellers i vinter, på småkjøring har jeg brukt 0,98l/mil, men da har det vært en del "gasspådrag" da... Går jo ikke å la være det når det er småglatt på veiene. Iht. BMW skal en 2000 E46 320i sedan med M52B20 motoren og manuelt gear gjennomsnitlig bruke 0,89 liter/mil ved blandet kjøring (1,0 liter/mil med automat)... 0,64 liter/mil er derfor meget bra. Har gått på 0,89 frem til vintern, så da stemmer jo det bra. Har vel ikke akkurat prøvd å kjøre økonomisk i vinter. Første bakhjulsdrevene bil jeg har kjørt, og har aldri hatt det så moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 ":3sh3f7wo]Første bakhjulsdrevene bil jeg har kjørt, og har aldri hatt det så moro. Hehe, da er vi to Jeg trenger nye vinter hjul til neste sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Denne gamle 320'en min brukte ca 0,79 da vi reiste til rudskogen i fjor! Da kjørte vi ganske rolig og pent nedover på nattestid uten mye trafikk osv. Tror ikke jeg kunne klart å fått den til å bruke mindre bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå