Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 hmm ja nei denne boksen som jeg har kjøpt kan ikke virke. Skal kreve pengene tilbake:) Hehe.... Er jo rart at bilen går dårligere... Dette høres merkelig ut... er du sikker på at du har loddet/koblet korrekt ?... ... er du sikker på at du ikke har glemt å koble til jord (ground/chassis) ? Loddet etter tegningene, var 6 ledninger. Men det kjentest ut som om turboen ikke kom når den skulle komme.. Helt dau i 3-4 og 5 gir:(
antiloop Skrevet Mars 23, 2006 Skrevet Mars 23, 2006 Får håpe at det ikke er ødelagt noe nå da! Har du prøvd uten boksen igjen for å sjekke om turboen fungerer da..?
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Skrevet Mars 23, 2006 Loddet etter tegningene, var 6 ledninger. Men det kjentest ut som om turboen ikke kom når den skulle komme.. Helt dau i 3-4 og 5 gir:( Jeg har en veiledning til en såkalt Powerbox fra PBox Motortuning og der er det faktisk meningen at av/på bryteren skal kobles mellom boksen og jord/chassis. Ved kontakt er det max power... uten kontakt kjører motoren som om boksen ikke er koblet til. Dette virket fint i min tidligere Peugeot 406 2,0 HDi.
Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Nei skal demontere det i morgen igjen.
Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Alle 6 ledningene skulle på kontakten. Og det er ingen av/på knapp. Har du den veiledningen på data/nett?
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Skrevet Mars 23, 2006 Alle 6 ledningene skulle på kontakten. Og det er ingen av/på knapp.Har du den veiledningen på data/nett?
Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Er disse tegningene til den boksen jeg har?(se bilde)
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Skrevet Mars 23, 2006 Er disse tegningene til den boksen jeg har?(se bilde) Nei... veiledning er ikke til din boks, men kanskje de allikevel kan føre deg på sporet av hva du har koblet/gjort feil...
Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Skal se i morgen om noen ledninger/loddene har gått opp igjen. Men jeg er 10000% sikker at jeg kobla rett på rett ledninger.. Men inni boksen er det to små justerings skruver, disse har jeg ikke justert på pga at de som jeg kjøpte den sa at den var ferdig innstilt på 115hk...
Stian333 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Skrevet Mars 23, 2006 Universalmodul med enkelt kablage av "wire-in" typ avsett att monteras direkt i anslutning till bilens motorstyrenhet, ECU. 6 kablar ansluts för att ge full kontroll mellan effektmodulen och bilens ECU. Modulen levereras med skarvklämmor vilka är mycket enkla att montera men för permanent installation rekommenderar vi att monteringen utförs genom lödnings- eller klämningsarbeten. Har gjort det slik som det står på denne svenske siden. http://www.promotech.se/start.php?page= ... =yes&la=sv
Stian333 Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 Der var den demontert og bilen er som den skal være, turbo funker. Skal å få pengene tilbake..
antiloop Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Tenkt å prøve en annen type da? Kanskje en chip kan være en bedre løsning! http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... 18+TDS+E36
Stian333 Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 Skulle være engelt sa de jeg kjøpte den av. Ja tror jeg skal prøve en skikkelig chip, ikke boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå