krissa Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 http://www.allegro.pl/item91309607_cabrio_e30_beemka_jakiej_niewidziales_.html#photo En meget spesiell E30 må jeg si Mindre pen -Krissa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 han har lagt i noe syykt mer arbeid hvertfall:P men var ikke noe pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 ser ut som en kort e60... på sett å vis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 var stygg få få bak men ikke så verst fremme da..litt fin front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Dette var jævlig, en skikkelig bastard dette her. Ser ut som den har barbert sidene på bilen, den ser så smal ut hehe... Mye jobb det der ja, håper eieren er fornøyd i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Blanding av E30, E46 og E60 dette her. det som jeg lurer på er hvorfor folk legger både tid og penger i noe slikt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Ser ut som en enkel jobb det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallar'n Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Bila der var ikke fin... Men honnør for alt arbeidet som e lagt på bilen BMW for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Han skal ha cred for skills Noe sier meg at han hadde et par skadebiler liggende... var prat på at det var en polsk oppretter, nevnt på flere forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 at det gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Syns den ligna på en Subaru Impreza Men han som har laget bilen skal ha litt cred da, sikkert ikke en enkel jobb. Selv om bilen nå ser ut som en dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 bilen hadde nok vert stilig om ikke en viste hvordan en e30 egentlig skal se ut... han har da i de minste bruk blanding av forskjellige bmw karrosorityper å ikke satt på uorginal\ikke bmw monsterstyling:-) edit: eller kansje dette er den nye 2006 faceliften til e30 hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Den der så HELT forferdelig ut. Synes jeg da. Men klart, det er MYE arbeid lagt ned i den bilen da. Men i mine øyne så harmonerer ikke dette i d hele tatt. Men som sagt cred for arbeidet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg syns han kunne droppet den blå sotinga, og beholdt e30 baklamper, eller e34 til nød.. selv syns jeg den var litt kul, om man ser bort fra det jeg syns var mindre kult.. fronten var jo skikkelig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Fin front syns jeg! Men hvem gidder? Og HVORFOR!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå