oddis Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Skal nok klare å svelge designet etter en tid... men er på ingen måte overbevist.. Bangle = Ellers så ser det ut som de har tatt av BMW merkene på de øverste bildene? Ser helsvart ut... liten grop i panseret framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Lehmann er ikke kjent for å ha reelle bilder, men derimot photoshop. Har du noe som underbygger påstanden din? Min oppfatning er nemlig helt motsatt, Lehmann er en av verdens mest kjente spyfotografer (innen bil), ikke manipulatorer... Han ligger stort sett inni skogen med telelinse uansett hvor bilprodusentene måtte være på testing, antarktis eller ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Som Gunnar sier så er Lehmann en godt kjent fotograf i bilverdenen, men det siste året har det blitt lansert mye photoshop med navnet hans klistret over bildene.. http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... spy-photos Hvis en leser under bildene står det som regel om det er virkelige bilder eller ikke... BMW 3 Series Coupe computer generated Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Lehmann er ikke kjent for å ha reelle bilder, men derimot photoshop. Har du noe som underbygger påstanden din? Min oppfatning er nemlig helt motsatt, Lehmann er en av verdens mest kjente spyfotografer (innen bil), ikke manipulatorer... Han ligger stort sett inni skogen med telelinse uansett hvor bilprodusentene måtte være på testing, antarktis eller ringen. Nei, beklager. Jeg har blandet litt her, men alikevel er det noe i kommentaren min. Lehmann har blitt glad i photoshop, men han er en dyktig spionfotograf. Det er vel lettere å leke seg med dataen enn å stå i buskene og lure... Denne 3 serie coupeen er et tilfelle der Lehmann har lekt seg på dataen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Tviler ikke på at det er flikka litt på bildene, fjerna noen små maskeringer og sånt, men bildene er nok ekte. Hva som står under bildet på en tredjeparts webside vet vi jo heller ikke om er riktig, men må innrømme det ser ut som det er noe rart med nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Enda et eksempel.. Se på størrelses forskjellen på frontlyktene, gitteret nede på fangeren og linjene bakover på bilen.. I realiteten er det nok en så og si fullmaskert bil. Enda et verk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Den øverste du viser i dette innlegget her lover virkelig bra balleknalle. Denne utgaven her er lekker, men tror fortsatt at de kunne ha gjort den noe bedre. Jeg har prøvd meg på en liten shopp jeg også.. Dette er iallefall shoppa etter hvordan jeg liker den og håper at nye 3 serie coupe vil se slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvis den blir sånn, kan dette bli virklig bra Gleder meg til det endelige resultatet. Er nok ikke langt unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Ser ut til at det kommer virklige breie hjul på den også. Hjulbuene er ikke små akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 bulken på panseret forklarer at BMW holder på med noe vilt noe under M3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå