Nautiluz Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 kommer vel flere bilder til helga når jeg skal montere stereo! Det høres bra ut! Skal sende deg endel godis til, i morgen jeg!
marius paulsen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Skrevet Mars 28, 2006 Det er vel ikke så gæli?Fikk pristilbud jeg, på M5 replica 19" med Continental. 22000,- DET synes jeg var dyrt... Det var riktignok med 255 bak. Fått pristilbud på BBS CH også, med 225/35-19. 26800,- Tror du har gjort et godt kjøp jeg! Hvor kjøpte du? Må si jeg misunner deg... bestilte hos http://www.gundersen-sportscar.com/salg.html god sørvis og hyggelig kar!
marius paulsen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 nå er stereoen montert! var ganske mye arbeide da nesten hele intriøret måtte ut! har vel vært ute i bilen ca 24t i helga! bilder kommer om noen dager da jeg mangler litt matte enda! skal prøve å få ut noen bilder fra monteringen blei meget god lyd,men sliter med litt hyling i høytalere,har feilsøkt men kommer ikke på mere å gjøre med det nå!
marius paulsen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 da var det bestilt powerflex foringer! satser på at det blir senking på søndag!
marius paulsen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 tok noen nye bilder i helga! bilen er skitten men har ikke hatt tid å vaske på en stund! og litt bilder fra bilstereo montasjen! har desverre ikke noen bilder av ferdig resultat da jeg mangler noe matte!
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Det var ikke så ille da. Har det rattet selv , men lurer på om jeg kan bytte ut pyntelistene til alu eller om jeg må kjøpe helt nytt ratt
marius paulsen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 du kan bytte pyntelisten ja ikke noe problem det!
marius paulsen Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 bilder kommer! anngående felgene så var det 14 dagers leveringstid så dem så de kommer sikkert ikke før etter påske! stereoen er forsåvidt færdig men sliter med hyling i høytalere! har sjekka jording og alle sånne "standard" feil! er så lei at jeg nesten henter slegga! men utsendemessig blei det bra da! senkesettet vil trolig bli montert på søndag! venter på noen poverflex foringer!
[space] Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Kjipt med leveringstid! Hyling som i dynamostøy? Det er noe slitsomt. Hadde det i bilen til pappa for mange år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå