Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er annet å finne på innenfor bomringen. Hehehe... man kan vel snakke BMW over f.eks en øl eller to også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 detta her støtter jeg også. "lokallag" innenfor bimmers.no er selv medlem i BMWCCN HedOpp men, må nok si att det er ett tragisk tilfelle. I august i fjor så var det en kveld på Elverum. der var det 5biler som møtte opp. og da var vi 4kamerater ifra Solør som reiste dit sammen. så konklusjon.. DÅRLIG så, absolutt. Om dette er noe Gunnar støtter. og det er interesse for. så er jo dette en ting vi absolutt burde gjøre noe ut av. Jeg er med!! Nino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hehehe... man kan vel snakke BMW over f.eks en øl eller to også... Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hehehe... man kan vel snakke BMW over f.eks en øl eller to også... Ikke jeg Hmmm... man kan sikkert snakke BMW over en Cola eller to også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Enig med hagenisse: Treff hverandre og ta en prat i stedet for å sitte her og kope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg støtter denne ideen her, veit at Mr_man er huggern etter å møte nye mennesker, utrolig sosial. Møte på en parkeringsplass hvis det er fint vær eller på grava en søndag for en kopp kaffe, eller lignende kafe nerme veien med gode parkeringsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hmmm... man kan sikkert snakke BMW over en Cola eller to også... Hm, er vant til å prate om krig og fred og sånn jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hm, er vant til å prate om krig og fred og sånn jeg da. Hmmm... også når du møter gutta i f.eks BMWCCN ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg støtter denne ideen her, veit at Mr_man er huggern etter å møte nye mennesker, utrolig sosial. det er jo alltid kult å møte folk med samme interesse da. og takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hmmm... også når du møter gutta i f.eks BMWCCN ?... Spesielt da. Finnes ikke noe bedre enn å diskutere problemene i midtøsten mens man hører det hyler i dekk og M-biler suser forbi. Herlig! Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Er med på å møtes og prate litt sjiit og kanskje få noen ideer.. Bor på andre siden av byen men går vel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Er med på å møtes og prate litt sjiit og kanskje få noen ideer.. Bor på andre siden av byen men går vel det.. jaja, vi kan jo bare treffes, det gjør jo ingen ting om vi ikke er så mange de første gangene, morro å bare bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Er med på å møtes å prate litt og få nye ideer om det ikke er så veldig langt mot ski.. bor på lørenskog så er med på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå