Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som sliter med dette? Får opp "Siden kan ikke vises" ! Får heller ikke sett på "Sendte pm" på innboksen min.

Synes også siden går tregt som sirup om dagen, er det noe tekniske problemer?

Skrevet
Noen fler som sliter med dette? Får opp "Siden kan ikke vises" ! Får heller ikke sett på "Sendte pm" på innboksen min.

Synes også siden går tregt som sirup om dagen, er det noe tekniske problemer?

Jeg vet ikke om vi har tekniske problemer, men jeg opplever også (i perioder) kraftig redusert hastighet... :?

Skrevet

ikke noe problem med pm,men er meget tregt noen ganger og siden kan ikke vises dukker stadig opp.

Skrevet

Jeg har problemer jeg å.

Jeg har tele2 og skal ha hastigheten 4000/400 men får alt fra 600/400 til 1700/400 og det er jo helt bak mål.

jeg har kontakte tele2 men de finner ikke problemer.

Skrevet

Det er jevnt over en del load på serveren, men det burde ikke være noe særlig problemer med farten. Har hatt litt trøbbel med mailbombing fra spamfirmaer som får spamfiltreringen til å gå til himmels slik at hele servern går sirup, men det er bare en sjelden gang i mellom det skjer. Er derfor overrasket over at såpass mange får opp slike feil. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk det. Dere kan godt gi beskjed når dere opplever det. Kan jo tenkes at det bare er fordi dere surfer på sidene akkurat mens serveren blir restartet eller lignende. I så fall er det ikke mulig å gjøre noe med det, for restart blir det innimellom..

Ellers er det ofte en del treghet i tråder med mye bilder fra andre servere. Pga. denne "resizingen" jeg har lagt inn så skal serveren først få lastet ned bildene og sjekket størrelsen på den, for å vite om den skal resize de eller ikke, og det gir ofte en ekstra treghet i bildetråder, men det er en uunnværlig funksjon på et forum med begrenset bredde, som dette..

Når det gjelder PMene til Dr_S, har du testet det fra en annen PC? Med annen browser på samme maskin er også interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...