Raven Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 blanke/sorte uten chorme dott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 chroma dott høres artig ut :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg er helt klart for blanke glass, men er enig med de fleste andre her når det gjelder denne chroma dings/ dott tingen. chroma dott høres artig ut :whoa: Sikkert noen som har det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hva koster forresten de lyktene? Jeg ga 2500 kroner på www.autoshineshop.no med 10% www.bimmers.no rabatt Billig i grunn Skal ta et bilde i dag så dere får se hele fronten med de "krom-dotta" blinklysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Hei Lien! Siden sorte FK lykter også har den chroma "dotten" som den ble kalt, syns jeg det blir mere helhet/samme stil. Men det er jo bare smak og behag Litt mindre dugg i lyktene hadde gjort seg (høytrykkspyling/vaskehall er et problem, bare vasking for hånd her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Da fikk jeg tatt bilder i lyset i dag og jeg må si som IS BEEMER at helheten på lyktene blir bedre selv om fargen på bilen skaper en del kontraster...: Skal sies at bilen er møkkete på bildene.. Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Bilen er lekker mann!!! E36 holder seg utrolig godt! Hmm, tror jeg skal hente meg inn en 97 mod 328 cabrio som nr 2 bil når det blir aktuelt (2 år ca) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Hmm. Jeg ER ikke sikker... Har du ikke et tredje valg? Kjøp noen Dødskule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bilen er lekker mann!!!E36 holder seg utrolig godt! Takk skal du ha Har du ikke et tredje valg? Smile Kjøp noen Dødskule. hehe.. Klarte å brekke av feste mekanismen til det ene i blinklyset i dag så hvis det detter av etter en heftig runde med dobbelsidig tape så skal jeg kjøpe noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Velkommen i klubben. De knekker hele tiden. FK suger rompe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Merket det at kvalitet var ikke helt det beste men så lenge levetiden er mer enn et år så er det greit for da skal bilen selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå