TronniE46 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 Dette må være et problem på mange BIMMERS
Bmwfanatic Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 og jeg som trodde att tanken min var lekk for att den bruker opp spylerveska, men da var den altså ikke lekk da.. rart, siden jeg ikke har sett noen lekkasje.. jeg ser også att bilen min dusjer frontlampene febrilsk, spruter over panser ja, så er nødt til å gå med endel veske der, men att det var så ille hadde jeg ikke trodd.. godt det er fler enn meg som er misfornøyd med det systemet der
Bmwfanatic Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Ja, men alikevel, kan jo ikke drive å slå av lysa..
S. Gunstad Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Når jeg ligger i midtfilen på 6 fils veier så spruter jeg ned bilene til høyre og venstre for meg også. Bøllete
Tore Diesel Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 skru av lysa når du skal ''vaske'' ruta... Det var det en tidligere i tråden som har prøvd, men den spylte lyktene like forbanna!
awt Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 På min e46 coupe blir lyktene spylt hver gang, sinnsykt irriterende. Har ikke gjort noe med det enda, men har lenge hatt plan om å koble de i fra.
milhouse Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 jeg skal faktisk koble bort lyktespylerne av den enkle grunn at bilen blir så stykk når hele panseret blir dusjet. Faktisk noe som irritere meg en del.
Bmwfanatic Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 skal ta av kontakta på dem etterpå jeg
Bare_egil Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 jeg har 2 tanker til spyleveske på min e46, men det er vel kanskje fordi jeg har toruing.. den er bak i bagasjen på høyre side... men er ikke noe problem å trykke spaken inn litt også sette på viskerne manuelt etterpå..
B m w 5 2 5 i Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Ta lyktene HELT av. Da spyler de ikke.. Hjelper ikke å bare skru ned til parklys, sett bryteren på 0. Enkelt og greit. Men jeg ser ikke problemet med at de spyler lyktene ofte på denne årstiden.. Når du spyler frontruten er det fordi den er skitten og du ikke lenger har optimal sikt. Det samme gjelder jo også lyktene, som tar i mot like mye dritt som frontruten.. Greit å ha godt lys vel?
Deep Dish Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Enig.. Ser ikke helt problemet her.. Her fyller man bensintanken for 7-800,- kroner som holder i ca en uke. Å fylle spylevesketanken koster 30,- og den varer da mye lenger enn en uke...!
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Problemet er jo ikke kostnaden, men heller at hele fronten blir smurt inn med spylevæske som setter seg fast og ser helt forferdelig ut! Glad jeg har gammel bil!
Bmwfanatic Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Enig.. Ser ikke helt problemet her.. Her fyller man bensintanken for 7-800,- kroner som holder i ca en uke. Å fylle spylevesketanken koster 30,- og den varer da mye lenger enn en uke...! Problemet våres er vel att spylertanken absolutt ikke varer ei uke, og att det er tragisk å måtte fylle rundt hvert hjørne
Raymond Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 strupe ned vil vell kanshe være en bedre løsning en å koble bort.. bare komme til slangen en plass, eventuelt sette på en slangeklemme som du klemmer til litt med eller kutte slangen og sette inn en liten rør stuss med mindre innediameter? tviler på at det er så mye programering på mengde spyleveske.. men, burde igrunn gått på separate systemer.. en egen knapp e.l. til lyktespylerne.. Du kan jo og bryte styrestrømmen til lyktespylerne og lage en egen bryter til disse.. som du kan skru på når du vil at den skal vaske lyktene og men, tja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå