Torbjørn E39 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Husker ikke om det var tilfelle, var det ikke en årsmodell fra bmw som var slik at hvis parklys var på spylte den ikke lyktene men kun frontruta??
daggeita Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Når jeg spyler forntruta så spyler bilen lyktene annen hvar gang lyktene også, og det er ikke lite spylerveske den bruker da! Er det noen måte å redusere spylinga på lyktene? har samme problem på min e46.. det bare å "blinde"lyktespylerene sån at du ikke får spyleveske fram e lykten..funka veldi bra oss meg..
Mr.Silver Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 På E91n så har jeg fire liter spylerveske i to dager.. kjempe festlig..hehe
E36Ole Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 eg drog berre ut el. tilkoblings-stikke som gjekk i motoren te lyktespylerene. var den største av dei to motorene. ikkje fårr feilmelding på det heller. aldri meir lyktespyler. drar over lyktene me kosten som står på bensinstasjonen av og til.
Kjennern Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Nå er vel spylerveske forbruksvare vel? Stikk på Rimi, Rema eller Kiwi så får du det billig. Skru av kjørelysa så spyler du kun ruta foran. Ellers mener jeg at første dusj tar lykter + rute, så går det 5 trykk for lyktene tas igjen. Er litt usikker om det er akkurat 5 trykk. Har du xenon og fjerner lykte spylern er du ganske egoistisk(les litt ironi her, til dere som tar dette som direkte kritik) spør du meg. Noe av kravspek for xenon er jo å ha lyktespyler slik at du får vaska lyktene oftere, da skitt fort kan gi feil lys refleksjon.
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 bare slutt bruk spyleveske da... ehhmmm... god løsning!
Trondbrandsen Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 En kompis som har en 08`320d var akkurat på besøk, han flira godt når jeg fortalte at jeg er sjokkert over spylervæske forbruket ja Får være grenser for forbruk da mann, samme forbruket på hans også Han tippet at hans tar lyktene ca hver 3-4 gang. Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig.
csharp Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Damn! Mange som har samme problem som meg her ser jeg! Får prøve å få koblet ut disse lyktespylerne ASAP, gitt....
Bmwfanatic Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 fant en annen løsning jeg, solgte bilen.. hehe.. men det var kun for å slippe gjelda, det var en kjempegod bil
Ostnes Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Min e46 spyler alt, men det kan ha noe å gjøre med at jeg sjelden bruker bilen og enda sjeldnere spylervæske..
Obben Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 viss dåke er så innmari gnitne på spylervæska og ikkje har råd til dette så kjøp ein bil frå 18 hest å kjerre der dette ikkje var påtenkt ein gong. utruli at dette temaet har blitt dratt så langt...
Mr.Silver Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 viss dåke er så innmari gnitne på spylervæska og ikkje har råd til dette så kjøp ein bil frå 18 hest å kjerre der dette ikkje var påtenkt ein gong.utruli at dette temaet har blitt dratt så langt... klovn....
ehrnst Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 ingen som har sjekket om det går an å programmere om da, hver 20. gang eller noe?
Hansh Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Problemet er vel egentlig at spylervesketanken ikke er større, for det er et viktig poeng at lyktene jo bør vaskes ofte for å fungere som de skal! -Samtidig som det er utrolig irriterende å måtte fylle spylerveske flere ganger i uken, slik jeg måtte på en Peugeot Partner firmabil jeg brukte mye før. Den prøvde å vaske HELE bilen hver eneste gang mans skulle spyle ruten litt. Ellers kan jeg jo legge til at min far og irriterer seg over å måtte fylle spylerveske så ofte på sin E90. Forresten genialt det de har på bensinstasjonene i sverige (bare sett det der ihvertfall) med egen pumpe for spylerveske sammen med bensinpumpene, bortsett fra litt stiv pris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå