hagenisse Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 25% mener at Alpina ikke er rått nok (ref.: f.eks det faktum at Alpina kun leverte maksimalt 17" felger til deres E36 modeller) Det gjorde vel BMW selv også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 gjensidige er bra på bmw Skal bytte bolig så har ikke tid at ta hand om den og skal ha meg billigere bil. Men det vore gøy at ha den på oppkjørseln og pusse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg nesten halverte bilforsikringen på min Biturbo fra. 19.000,- i året hos Gjensidige og til 11.000,- hos if... Siste året har jeg fått ytterligere reduksjoner og er nå nede i under kr. 8.000,- for den. Så jeg synes ikke Gjensidige er bra på Alpina hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 gjensidige er bra på m biler også. men ikke e30 325 for og si det slik. menj eg har og gjensidige. gode de. ordner rask opp i skader og slikt og. er litt greit d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 gjensidige er bra på m biler også. men ikke e30 325 for og si det slik. menj eg har og gjensidige. gode de. ordner rask opp i skader og slikt og. er litt greit d. Jeg har ventet 2 måneder på min skade og har enda ikke fått noe skikkelig svar fra de. Gjensidige er treige!! De siste de sa att "Nå ble det fortgang i sakene! Men det er i våre intresserer og være venner med motpartens forsikrings selskap!" og det var for 2 uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 må si at jeg ble veldig intresert. Men så forbanna kjedelig at alle de kjekke BMWene alltid er i møre å romsdal Naf-test? Servicer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Har full servise historik og bilen var på eu kontroll i mars måned. Må hende at vi i møre har god smak vill du vite mer så bare ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg har ventet 2 måneder på min skade og har enda ikke fått noe skikkelig svar fra de. Gjensidige er treige!! De siste de sa att "Nå ble det fortgang i sakene! Men det er i våre intresserer og være venner med motpartens forsikrings selskap!" og det var for 2 uker siden. hm..rart.. jeg gikk pengene en uke etter....hun som kjørte på meg hadde også gjensidige,kansje derfor de var raske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Har full servise historik og bilen var på eu kontroll i mars måned.Må hende at vi i møre har god smak vill du vite mer så bare ring. vi fra Møre har God smak..så enkelt er det har du noe bud på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Har full servise historik og bilen var på eu kontroll i mars måned.Må hende at vi i møre har god smak vill du vite mer så bare ring. vi fra Møre har God smak..så enkelt er det har du noe bud på bilen? Eller er på sjøen og kommer hjem og har lagt bilen inn på bestilling så den står å venter på kaia i Ålesund eller i området deromkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 har noen som har ringt, påsketider så ganske roligt. tok vår puss invendig og gav sommerfelgene en site touch innen de skal monteres imorgen da bilen skal poleres og vokses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 145 cash kontant så kan jeg hente den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 takk før tilbudet men det er litt lavt, beholder den omeg ikke får det eg førlanger. Har tillud i inbytte iannen alpina , men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 er det noen treff 1 mai i møre eller trøndelag? var i ålesund sist 1 mai. ellers er det roligt på salgs fronten, så beholder den nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Det blir 1 mai treff i Ålesund i år også. Men på en annen plass. Det blir i tilknytning til bilcrossbana i Olsvika. Mer info kommer i løpet av kort tid om dette Mvh Kai V Styret, BMWCCN Møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg