Gå til innhold

Alpina E36 B3 3,0 selges

alpina b3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg nesten halverte bilforsikringen på min Biturbo fra. 19.000,- i året hos Gjensidige og til 11.000,- hos if...

Siste året har jeg fått ytterligere reduksjoner og er nå nede i under kr. 8.000,- for den.

Så jeg synes ikke Gjensidige er bra på Alpina hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjensidige er bra på m biler også. men ikke e30 325 for og si det slik. ;) menj eg har og gjensidige. gode de. ordner rask opp i skader og slikt og. er litt greit d.

Jeg har ventet 2 måneder på min skade og har enda ikke fått noe skikkelig svar fra de. Gjensidige er treige!! De siste de sa att "Nå ble det fortgang i sakene! Men det er i våre intresserer og være venner med motpartens forsikrings selskap!" og det var for 2 uker siden. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet 2 måneder på min skade og har enda ikke fått noe skikkelig svar fra de. Gjensidige er treige!! De siste de sa att "Nå ble det fortgang i sakene! Men det er i våre intresserer og være venner med motpartens forsikrings selskap!" og det var for 2 uker siden. :evil:

hm..rart.. jeg gikk pengene en uke etter....hun som kjørte på meg hadde også gjensidige,kansje derfor de var raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full servise historik og bilen var på eu kontroll i mars måned.

Må hende at vi i møre har god smak 8)

vill du vite mer så bare ring.

vi fra Møre har God smak..så enkelt er det 8)

har du noe bud på bilen?

Eller er på sjøen og kommer hjem og har lagt bilen inn på bestilling så den står å venter på kaia i Ålesund eller i området deromkring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...