Tweety bimma Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hvorfor i allle dager MÅ man være medlem for å kjøre på bane?? ikke det at jeg ska det men kunne tenkt meg å være der med bilen forde liksom... hvor ligger tryvann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 oslo Ja ja ikke så langt til da vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Egentlig er et kun for medlemmer BMW Car Club Norway, men det går an å komme uten. Når det gjelder banekjøring MÅ man ha det. Mener jeg har lest noe om at en kunne signe seg som medlem når en kom dit, og da få komme inn / kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Det er riktig. Man kan melde seg inn på stedet og delta i aktiviteten etter det jeg har skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hvorfor i allle dager MÅ man være medlem for å kjøre på bane?? ikke det at jeg ska det men kunne tenkt meg å være der med bilen forde liksom...hvor ligger tryvann?? Hallo Tweety bimma. Du får melde deg inn, og så blir du med på pussetreffet til BMWCCN avd. Vestfold på Kepler bilpleie Lørdag før(22.04.06) vårtreffet på Tryvann . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Blir vel noe treff på verkstede våres til sommern, men det blir vel 02/classic da.. hvor er verkstedet deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hallo Tweety bimma. Du får melde deg inn, og så blir du med på pussetreffet til BMWCCN avd. Vestfold på Kepler bilpleie Lørdag før(22.04.06) vårtreffet på Tryvann . Ja for vel prøve på det Steffan C hvor ligger kepler bilpleie henn a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ja for vel prøve på det Steffan C hvor ligger kepler bilpleie henn a? Kepler holder til på Hesby på Sem, på andre siden av veien for E18 Motorsenter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ja for vel prøve på det Steffan C hvor ligger kepler bilpleie henn a? Kepler holder til på Hesby på Sem, på andre siden av veien for E18 Motorsenter . Ja okey..ska se om jeg for kikka på det medlems greiene i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå