Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble noen timer i garasjen idag. men så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre med reg.reima.

hele motoren skal i deler..

så tenkte siden veiven og kamakaksel alikvel skal demonteres må vel reg.reima alikvel stilles inn. så kan jeg bare dra den av?

eller må jeg merket på en slags måte uansett?

hvordan kan jeg få merket slik at jeg for satt det på riktig etterpå?

Skrevet

hm..ser ikke merkene jeg.skal det ikke være merket med en strek?

et merke på store hjulet til veiven?og et på kamhjulet?

ser heller ikke noen strek på høyre side av av kamhjulet,regner med streken er på toppen.

stemmer det jeg har skrivd?

edit.fant strekene på veivhjulet.var jo en ide og snu litt på det.hehe

Skrevet
hm..ser ikke merkene jeg.skal det ikke være merket med en strek?

et merke på store hjulet til veiven?og et på kamhjulet?

ser heller ikke noen strek på høyre side av av kamhjulet,regner med streken er på toppen.

stemmer det jeg har skrivd?

edit.fant strekene på veivhjulet.var jo en ide og snu litt på det.hehe

Her ser du hvordan det er merket, hvis bilen er en 86 mod E30 325I:

reg8uw.png

Skrevet

Hvis du har tatt av toppen er jo ikke det noe problem. Bare stille TopDeadCenter på stempel 1 og sørge for at ventilene står i riktig posisjon (tipper haynes boka har oversikten over mye kammen skal være vridd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...