GromBil.com Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Har en komis som kjøpte en e39 523 med manuell gir for en tid tilbake. Jeg sa til ham at den nok var vanskeligere å selge med tanke på manuell giring... Nå skal bilen selges og ingen ringer. Jeg vet at markedet er ganske forsynt med e39 modeller og at denne utgaven kansje ikke er den mest populære da folk flest tror den er dyr å kjøre osv... Men hvor mye billigere må han selge denne kontra en med automat? Bilen: 1998mod Skinn, multiratt, telefon, regnsensor, cd, og masse mer av det vanlige utstyret... 125.000km... Cosmosort mener jeg det er... Gode sommer\vinter dekk på org felger. Ingen typisk ungdomseid bil. Velholdt og fri for problemer og kosmetisk fin. Hva får han for denne? Betalte 229.000kr hos Bavaria for 1år siden. Da med ca 90.000km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg sjekket for et par uker siden hos forhandler om hva som var pluss. Det var en hel masse på listen, men dette er det hva jeg husker av priser: Automat med steptronic + 35 000 navigasjonssystem business + 7000 navigasjonssystem professional + 14 000 skinninteriør + 25 000 takluke + 5000 Jeg så nå i salgsannonsen du har lagt ut. 175 000 er nok i det meste laget for en E39. E39 har sunket noe vanvittig i pris, og allerede da E60 kom på markedet sank E39 med 11% rett over natta. Dette medførte til at blandt annet E60 produksjonen ble drøyd i noen mnd. pga. verdisynknigen av E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Nå er ikke dette min bil, men søskenebarnet mitt sin. Ja mulig det er litt høyt... Jeg hadde en 528 med vanlig automat og det vanlige utstyret. En 96mod. Denne ga jeg 170.000kr for da og kostet på den en del... Solgte den et år etterpå med en del tap. Men fikk alikevel over 220.000kr for den. Men den var veldig fin... Mener jeg har noen bilder her inne av den.... men det var rett før de stupte i pris.... Ser jo at e36 også har falt en del... Bortsett fra de første modellene som ungdommen enda forlanger over 100.000kr for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Det er nok vanskelig og selge en sånn bil uten automat. Pappa kjøpte rett før vinteren en 2004 Mercedes E-klasse Avantgarde stv uten automat. Den bilen har alt av utstyr. Navigasjon med pil system, skinn, takluke og mye annet. Bilen var lenge for salg på finn.no. Ca 5-6mnd. Vi fikk bilen VELDIG billig i forhold til tilsvarende E-klasser med automat. Alt pga et manuelt gir system. Det er faktisk ingen ting å klage på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Det er akkuratt det at de med manuell gir funker helt perfekt... Men kundegruppen vil ha automat i disse. Kansje derfor de ikke er så pop blant de yngre... Kommer nok... og da er det kansje manuell som gjelder? Kjenner til mercedes og manuell gir... Hadde en på hånd en gang med rødt stoffinteriør, manuell gir og hvit bil . Den tipper jeg ikke var lett å bli kvitt... men der må jo være en som bestillte denne bilen slik som ny... Så forresen en m5 v8 motor for salg. Komplett med alt elektrisk. rett under 50.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Heisann Grombil.com Jeg er ute etter en sånn bil, gjør meg ingenting med manuell. Har fulgt med på nettet i lang tid, og ser at han nok neppe vil få mer enn 150 000 for en slik. Han kan jo selvfølgelig være heldig da, men markedet for bruktbil er veldig dødt om dagen, merker det selv da jeg skal selge min.. De fleste forhandlere osv, sier at det nok vil løsne litt når våren kommer. Så kanskje han skal ha litt is i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hei. Jeg kjøpe akurat en 1996 E39 528ia gått 189000km for 100.000,- Den hadde noe småbulker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Ja jeg har sett noen forhandlere faktisk som har dumpa prisen på disse.... Mye bil for pengene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå