mossel Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hvordan går det med vårpussen? Sleng ut bilder av styling, felger, motor osv. Selv har jeg kommet litt i gang, men venter fortsatt på deler for å bli helt ferdig Dette har jeg fått gjort sålangt: * Montert Rieger Infinity 1 front og bakfanger (med leppe) * Satt på momo 17" 215/40 * Fått på nye BMW-emblem foran og bak * Nye emblem på lister Venter på: * Angeleyes: http://www.autospar.no/show.asp?page=go ... 80688.html * Baklykter: http://www.autospar.no/show.asp?page=go ... 00001.html * En sjikkelig sommerdag som jeg kan ta en vask innvendig. Bilder av bilen før: Bilen nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Har satt på sommerfelgene igjen. Var for fristende i går;) Men i dag snødde det litt igjen. Hehe. Før: Etter: Mangler bare en liten polish nå, burde vel brukt en god rubber også. Så den blir ordentlig fin igjen. Det beste hvert år, er når asfalten blir tørr igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Touringen har fått en omgang med polishen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Har fått på felgene. Ellers blir det grundig polering og vasking med alt tilbehør. Reparer fangeren framme, (mangler liten bit helt nede til venstre) Og skifte innerskjermene. Blir kansje m5 speil seinare på våren, og nye stoff matter ( m-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 fikk vasket bilen og satt på hvite blinklys forran i går jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 mossel: Veldig pent det der Hold oss oppdatert. Selv begynner jeg ikke med min vårpuss før det faktisk ER vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Har endelig fått på sommerfelgene Og ja, senkesett er det neste på planen 255/35-18 på 9,5" felg bak EDIT: Hvorfor ble det sånne "små" bilder nå? editjeg endret på bildene dine. venstreklikk på bildet, så det blir stort, og høyreklikk for å få adressen (egenskaper). trykk img-knappen over meldingsfeltet før og etter adressen til bildet, så vil det bli stort. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Fikk tatt en skikkelig omgang med audan. Et hælvetes til arbeid. Pga. mye striper måtte jeg bruke rubbing. Men resultatet ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Var ute å vaska bilen i stad. Var veldig nært at jeg satte på sommerhjula, da det er tørre hovedveier. Men det melder snø til i morgen, så får nok drøyen til neste helg da jeg har fri hele påskeuken og bilen kan stå en dag eller to hvis det skulle komme noe snøfiller. "Arkiv" bilde fra forrige sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Handlet for rundt 1500,- i bilpleieprodukter på Mekonomen på lørdag. Skal bli snadder dette. Her er forøvrig bilen uten noen av produktene på. Legg også merke til skiltholderne med nye og fancy bokstaver på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har siden før jul handlet noe til gobilen min, men har aldri hatt tid til montering eller lakkering. Siden det ble båtkjøp i år og jeg er nå rundt 7-sifret sum fattigere blir bilen satt litt til side. Nå har jeg støtfanger, speil, poleringsprodukter og noe mer liggende i kjelleren. Jeg venter nye felger snart og håper at jeg får på dette og stasjet før Tryvann-treffet. Jeg vasket bilen for bare 2 dager siden og slik ser den ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 den grønne BMW n far strøken veit jg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 vasket bilen innvendig på lørdag. Og satt inn skinnseter, og alt annet av skinn med skinnbalsam, slik at det er bløtt og smidig og klar til å bli badet i sola til sommeren. Fikk også satt på sommerhjula. Og hold på å dra ut i første sving. Måtte jo selvfølgelig se om den slapp med sommerhjul på og det gjorde den... I og med at jeg er vant til å dra inn sladder på vinterføre så har jeg blitt litt slapp til å holde ordentlig i kringla, så jeg glapp rattet Før 195/65-15: Etter 225/45-17: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Mye lekkert som har skjedd her, veldig bra og ikke minst inspirerende! Peoplez Hva heter du felgene du har fått på E39'en din, fin farge forresten, ikke mange røde E39'er, og Imola rød er den fineste av disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 M3cab: Felgene heter ASA DS3, Peoples har disse i 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå