kilronan Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg føler omtrent jeg ser lexus-lykter på annenhver stylet e36. Det er dermed tydelig at det selges en hel haug av disse lyktene, men svært få innrømmer at de synes det er særlig pent på en BMW. I den forbindelse lurer jeg litt på om det faktisk finnes brukere her på forumet som tør å stå frem og bekjenne sin synd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 he he det her kan bli en bra tråd as! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Hvem som kjøper lexus lykter til E36? Muhammed og Machmud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tja, kvalifiserer mine lykter...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Må bare si at lexus lykter på bmw er UTROLIG STYGT! Bare så det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Nei Hagenisse, synes ikke du har lexus.. Fine er de ikke, men MYE finere enn lexus. Så jeg er en IKKE lexusmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Lexus lykter er for harry`e personer, og japsebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tror det er ganske mange som faktisk LIKER bmw på dette forumet, så jeg tror ikke det er så mange her som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg synes det er greit nok, men de bør være mørke og ikke klar chrome! Hadde det før, men kjøpte originalsotede! Synes de er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Eg har men ikkje meg som har kjøpt dei men skiten skal av fort som f.....om noen har baklys til coupe er eg intrisert.Må helst være dei kvite å rød(m3).el kansje bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 haha. Visste dere at det hvite ( eller glinsende) på lexus-lyktene egentlig er Kebab-saus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Nei, nei. Lexus lykter hører ikke hjemme på en BMW, men jeg må innrømme at jeg har sett en sort E50 med hvite baklykter IKKE lexus lykter og det var faktisk litt pent haha. Visste dere at det hvite ( eller glinsende) på lexus-lyktene egentlig er Kebab-saus... Hehe, den var god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tja, kvalifiserer mine lykter...? syns den var fin me di lyktene.. men er ikke d LED lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Lexus lykter er fint det.... på Lexus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Lexus lykter er fint det.... på Lexus! Så enig så enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå