Fredrik Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Saken er at Toyota... eller Lexus ikke er ansvarlig for spesielt mange pene bilmodeller. Det beste man kan si om Lexus er etter min mening at kvaliteten/holdbarheten absolut er i verdensklasse... og det sier ikke så rent lite. Designet... både eksteriøret og interiøret... er det imidlertid ikke mye å skryte av. SC-modellen floppet før den kom på markedet, LS-modellen er vel grunnleggende noe sånt som 15 år gammel, RX-modellen er stygg som juling, GS-modellen har ingen hørt om og IS-modellen var og er en tvilsom 3-serie kopi. Lexus er sikkert OK, men gå for "the real thing"... kjøp BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Så faktisk en BMW med lexus lykter for noen uker siden. Fikk sett de tent i mørket og det så helt greit ut, men er ingen fan og ville ikke hatt det. Selv har jeg LED og er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 mazda 6 sine baklys ligner veldi på lexus lukter, eller alle de ny mazda luktene egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Lexus lykter er fint det.... på Lexus! Heilt enig i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 ...det kan jo være mange som ikke tør å stå fram her på forumet når de ser hvilken vei vinden blåser.... Det er noe av det styggeste jeg ser! Må jo innrømme at jeg heller ikke liker lyktene dine "hagenisse". Dine passer til E46, men ikke E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 På absolutt alle utenom 4-5 av e36'ene i byen her, er det lexuslykter...og det er ikke bare utenlandske eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 lexus lykter på bil med stor B er som å banne i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå