ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Lurte på å kjøpe disse her på ebay, men hvis det virkelig er å banne i kirken hvis jeg har dem på min hvite E36 318i , så vet jeg ikke helt. Jeg skal lakkere bilen helt hvit, men en liten diskret stylingleppe, og ellers diskret styling. (PS: hvis dette har blitt tatt opp før, så fant jeg ikke noe på forumet, fordi kjært barn har mange navn, så vet ikke hva folk har kalt det) EDIT: evt flytt tråden over til 'Annet' hvis den heller sømmer seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg synes det kler den hvite bilen godt, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Pent ja, på en M-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 M-bil ja... Altså m-tech styling eller M3? For... har ikke umiddelbare planer akkurat om M-tech styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 er ikkje dei flagga der noko dei hadde på M3 Lightweight elle nåke sånn, i USA? Eg synest det var rimlig pent, ville gått for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Vet ikke helt... Ser for meg at det blir litt sånn "jeg har racerbil-preg". Om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 syns egentlig det så ganske kult ut. jeg er ganske konservativ så egentlig skulle det ikke vært bra, men dette så altså ganske snedig ut... mulig at det er i kombinasjon med M-styling... det vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 er ikkje dei flagga der noko dei hadde på M3 Lightweight elle nåke sånn, i USA?Eg synest det var rimlig pent, ville gått for det. Stemmer det Det der ER en M3 LightWeight og sånne ting passer KUN på M3 Lightweight synes hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 er ikkje dei flagga der noko dei hadde på M3 Lightweight elle nåke sånn, i USA?Eg synest det var rimlig pent, ville gått for det. Stemmer det Det der ER en M3 LightWeight og sånne ting passer KUN på M3 Lightweight synes hvertfall jeg det er IKKE en lightweight! Lightweight ble ikke levert med soltak og den hadde en vinge bak. her er hva som er fjernet fra en vanlig M3: -air conditioning -leather seats -sunroof -radio -took kit -interior noise reduction mats -underhood insulation -trunk panel insulation -forged wheels -spare tire and jack og her er et bilde av bakspoileren: dette ble lagt til på bilen: -aluminum doors -special carpeting -carbon fiber trim -sport suspension -revised rear axle ratio of 3.23:1 -a large strut brace connecting the front shock towers -an X-brace assembly to hold the entire front end together Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 De 3 fargene er Motorsport fargene til BMW. Trenger ikke være en M3 for og ha de på.. Synes det er helt ok. Jeg hadde nok ikke satt slike merker på min M bil, men det er fordi jeg ikke liker klistermerker på biler. Gjør det du synes er kuult selv, ikke hva vi mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Go for it... ... det er veldig mye annet som man kan hekte/klistre på bilen som absolut ikke er kult, men akkurat motorsport temaet er i mine øyne ganske artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Kvit bil er jo ikke akkurat det enn rope hurra for.Men med de stripene der og litt diskre styling,kan det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Er stilig synes jeg. Fet bil den der forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 ja jeg synest de var kjempeflotte. du piffer liksom opp en hvit bil litt med de stripene der da og det kan ikke vær negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 blir bra det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå