B.E.E. Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jeg er heller ingen fan av klistremerker på bilen, men på en hvit bil, som i utgangspunktet er litt anonym synes jeg dette passer perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Ja, ser ut som de fleste liker dette (og at jeg ikke bommet helt, siden jeg bare har en 318). Tror nesten jeg skal gå for noe slikt da. Kommer jo til å bli et sant helv**** å få på. Noen idé om steder som kan gjøre dette -til en billig penge- hvis jeg selv har dekoren? Snakker selvsagt at det skal se greit ut etterpå, og ikke noen som har slengt på en våt vaskeklut i hjørnene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 jeg synes motorsportstripene de selger på ebay er penere enn disse flaggreiene. vet ikke om du har sett de? edit: link til produkt trykk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Det er samme folka som mekker de andre. syntes det blir litt for mye. For hardt. Ser bare ut som noe billiggreier man har funnet på Torshov som man har døttet på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 jeg synes motorsportstripene de selger på ebay er penere enn disse flaggreiene. vet ikke om du har sett de?edit: link til produkt trykk her det var stilig ja... hadde nok vært enda tøffere på en hvit bil... sort passer liksom dårlig inn med rød,blå og lyseblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 var penere med flagget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Ja, ser ut som de fleste liker dette (og at jeg ikke bommet helt, siden jeg bare har en 318). Go for it!! Du må ikke la en 1.8l motor stoppe deg. Det stopper ikke meg (så veldig ) Hvor mange hk er det i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hadde det ikke vært penere å hatt slike sjakk-flagg i sort? Blir jo fin kontrast mot resten av bilen + at du tar igjen fargen fra dekkene og lister. Tenker da på slike racingflag over bakenden på bilen, ikke slike "små-flagg" som du viste bilder av tidligere i tråden.. Samme som på bildet her bare at du har sorte flagg mot den hvite lakken din... Tror det kunne ha blitt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Hmmm... kanskje bittelitt kult, men syntes at så mye design krever en større motor. Dessuten så kan jeg nok tenke meg at pengene får ben å gå på hvis man skal ha slikt. Tror nok det er en goood del tusen på tusen for å få slikt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Syns ikke det passer hvis du skal kjøre org styling Men med M-tech hadde det vært tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Jaja. Nu har jeg ihvertfall kjøpt dem. Da er det bare å vente med å få litt mer lakk på bilen og slikt, så få satt dem på. Kjøpte dem like godt nu, før dem ble borte/dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Syns det var pent jeg, blir nok bra dette ChrZZ. Fins jo utrolig masse dekaler som er mye værre enn disse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Jeg for min del synes det er harry, og det er å banne høyere i kirken å klistre det på en ekte M-bil enn en 318. Kan jo legge til at de du hadde der ikke er av de værste jeg har sett. Værre med sånn som den svarte på bildet der har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 nei,nei,nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Thorleif Nielsen (eller Thorleif her inne) har en annen variant på sin E46 M3 CSL... ... Jeg liker denne varianten og den rød/blå/hvite varianten... den sort/hvite varianten er bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå