Gå til innhold

Stereo til E46


Anbefalte innlegg

Nå har jeg funnet ut av hva som mangler for å bruke mobilen som mp3-spiller koblet mot anlegget i bilen...

Løsning:

Nytt anlegg :evil:

Businesspilleren som står i har ikke støtte for AUX, cd-veksler, eller noe som helst.

Fikk beskjed hos BMW at jeg må ha en "Professional"spiller. Noen som har en billig til salgs?

Fant også ut at bilen er klargjort fra fabrikk med talefonsystem, og kjørecomputer, men både blinklyshendelen for å styre comp.'en og telefoninnsatsen som skal stå mellom forsetene er tatt ut...

Kjiper'n. Har noen denslags til salgs? Og er det noen vet om hvor jeg kan få synket onboardcomp'en med styringsenhet på hendel og multiskjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hæggis. Hvis du har en Business spiller har den mulighet for veksler. Det er bare Reverse som ikke har det. Min far hadde Business spiller og her lå det vekslerkabel klar. Jeg har montert en del uoriginale vekslere på Business spilleren.

Fant en adapter som du kan bruke for Aux in på spilleren sin.

Vi bruker dette merket og det funker bra. Du trenger enten nr. 2 eller 3.

http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=4&manID=204&modID=528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reverse- kassettspiller med RDS radio uten muligheter for tilkopling av noe mer.

Business- cdspiller eller kassett med RDS radio. Kan kople til cdveksler

Professional- cd eller kassettspiller med RDS radio. Har litt flere innstillinger og muligens litt mer effekt i forsterkerdelen. Kan kople til cdveksler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...