Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er innsuglufta til motoren på CSL.

Ikke noe som er så veldig praktisk. Derfor det ikke er sånn på vanlig M3.

Synes også den fangeren var litt rar. Bedre med orginal M-tech fanger. Da blir det ikke CSL wannabe bil heller.

Skrevet

Dette ble meget bra syns eg! kjør på med noen sideskjørter og fete felger nå så kommer helheten seg :) Pent :!:

Skrevet
det ene hulet er rett og slett fordi luftfilteret sitter der nede.. ren frisk luft direkte inn i filteret ;) eneste logiske tingen jeg kommer på

Mye kan vel tyde på at du har rett iom at det neppe er til å kjøle ned kun den ene forbremsen. Jeg trodde imidlertid først at det var en slags "retro" gimmick, men så kikket jeg litt i ETK... :lol:

ETK - luftfilter etc. vedr. E46 M3 CSL ... del nr. 7 ser ut til å passe direkte til det aktuelle hullet.

E9 3.0 CSL

13.jpg

Skrevet
jeg syns det så LEKKERT ut, CSL wannabe eller ikke, M-tech er jo M3 wannabe :wink:

M-Tech må jo evt. være BMW-autorisert M3-wannabe da... :lol:

Skrevet

Jeg synes det ble pent jeg ;) Men i vinter kjøpte jeg et britisk BMW magasin i Oslo. Der kom jeg over en butikk (finner ikke noen link, desverre) Der de hadde M3 og M3 CSL kit som så overraskende orginalt ut. Her var også bagasjelokket inkludert. Prisen var heller ikke ille (tror det var rundt 1200 pund ferdig lakket). Men sleng ut mer bilder så fort de hender noe. Alltid moro å se andres "mesterverk" ;)

Skrevet

Synes den så tøff ut jeg også :D Men som noen nevnte i begynnelsen av tråden så må sideskjørt og hekkspoiler til for gjøre "looken" komplett. Topper du det med noen smakfulle felger så har du prikken over i´en....

Skrevet

Ja, sideskjørt og fanger kommer nok etter hvert :P

Først er det felger. Så får vi se hva det er igjen av tilgengelige midler som kan gå med til kjøp av sideskjørt og bakfanger :lol:

Skrevet
jeg syns det så LEKKERT ut, CSL wannabe eller ikke, M-tech er jo M3 wannabe :wink:

M-Tech må jo evt. være BMW-autorisert M3-wannabe da... :lol:

Du har ikke skjøndt forskjellen på M-teck og M-motorsport skjønner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...