Kevin=) Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 det ene hulet er rett og slett fordi luftfilteret sitter der nede.. ren frisk luft direkte inn i filteret eneste logiske tingen jeg kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Det er innsuglufta til motoren på CSL. Ikke noe som er så veldig praktisk. Derfor det ikke er sånn på vanlig M3. Synes også den fangeren var litt rar. Bedre med orginal M-tech fanger. Da blir det ikke CSL wannabe bil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Dette ble meget bra syns eg! kjør på med noen sideskjørter og fete felger nå så kommer helheten seg Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 det ene hulet er rett og slett fordi luftfilteret sitter der nede.. ren frisk luft direkte inn i filteret eneste logiske tingen jeg kommer på Mye kan vel tyde på at du har rett iom at det neppe er til å kjøle ned kun den ene forbremsen. Jeg trodde imidlertid først at det var en slags "retro" gimmick, men så kikket jeg litt i ETK... ETK - luftfilter etc. vedr. E46 M3 CSL ... del nr. 7 ser ut til å passe direkte til det aktuelle hullet. E9 3.0 CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 jeg syns det så LEKKERT ut, CSL wannabe eller ikke, M-tech er jo M3 wannabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 jeg syns det så LEKKERT ut, CSL wannabe eller ikke, M-tech er jo M3 wannabe M-Tech må jo evt. være BMW-autorisert M3-wannabe da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, mange meninger her. Takker hvorfor er det 2 hull i den ? Sikkert for å få plass til tåkelysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Sikkert for å få plass til tåkelysene... Jeg tror det hadde sett overteit ut med tåkelys i den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Jeg synes det ble pent jeg Men i vinter kjøpte jeg et britisk BMW magasin i Oslo. Der kom jeg over en butikk (finner ikke noen link, desverre) Der de hadde M3 og M3 CSL kit som så overraskende orginalt ut. Her var også bagasjelokket inkludert. Prisen var heller ikke ille (tror det var rundt 1200 pund ferdig lakket). Men sleng ut mer bilder så fort de hender noe. Alltid moro å se andres "mesterverk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Takk, takk Jepp, så fort ting skjer, skal jeg nok få lagt ut litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Synes den fronten var kjempefin på bilen din. Den passet perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Jeg syns den ble nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Synes den så tøff ut jeg også Men som noen nevnte i begynnelsen av tråden så må sideskjørt og hekkspoiler til for gjøre "looken" komplett. Topper du det med noen smakfulle felger så har du prikken over i´en.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Ja, sideskjørt og fanger kommer nok etter hvert Først er det felger. Så får vi se hva det er igjen av tilgengelige midler som kan gå med til kjøp av sideskjørt og bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 jeg syns det så LEKKERT ut, CSL wannabe eller ikke, M-tech er jo M3 wannabe M-Tech må jo evt. være BMW-autorisert M3-wannabe da... Du har ikke skjøndt forskjellen på M-teck og M-motorsport skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå