Gå til innhold

Hvad tycker ni?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det ikke mye å plukke på!

De felgene var fete.

Synd at man må ødelegge interiøret for å få den funksjonalliteten man trenger fra stereoanlegget..... men sånn er det jo bare inntil bilfabrikantene skjønner at det ikke koster dem noe å legge inn mp3 støtte f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D Sotinga er 4% bak og 24% foran. Er kanskje litt mørk, men var ikke sikker på hvor mørkt det ble da jeg la det på :) Felgene valgte jeg faktisk fordi de matcha den mørke looken på resten av bilen. Ser ikke akkurat bra ut når du setter i en annen spiller nei :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bilen var sinsykt pen. skal jeg være sinsykt kritisk så syns jeg sotinga var litt for mørk også er det jo et lite minus at det er 2 dører for mye. hehe...

Men missforstå meg rett. nydelig bil:)

2 dører for mye? Det er jo sedan som er tingen.

Utrolig flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommeboka sin feil at jeg ikke har 19" ja :) Gleder meg til uka etter påske nå. Da blir det valsing av hjulbuene bakm men det blir bare den kanten ingen ser. Er nemlig 3cm spacere på tur opp til meg nå og 2,5cm skal foran :) Takk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er riegerdelen på fronten bare den nederste leppa som er festet på den orginale fronten?

Har klart å få en stygg sprekk i min, og da hadde det jo vært genialt å bare kunne dekke den til istedet for å bytte hele frontfangern.

Hva heter de felgene? Då faktisk veldig bra ut til bilen.

Du har ikke et par bilder i normalt dagslys også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...