///M Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Fin bil, og bildene var kule synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 pen bil! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Her var det ikke mye å plukke på! De felgene var fete. Synd at man må ødelegge interiøret for å få den funksjonalliteten man trenger fra stereoanlegget..... men sånn er det jo bare inntil bilfabrikantene skjønner at det ikke koster dem noe å legge inn mp3 støtte f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Fin bil. Hvor mange % er sotinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Jepp dette var en fet bil Likte fargen på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Takk takk Sotinga er 4% bak og 24% foran. Er kanskje litt mørk, men var ikke sikker på hvor mørkt det ble da jeg la det på Felgene valgte jeg faktisk fordi de matcha den mørke looken på resten av bilen. Ser ikke akkurat bra ut når du setter i en annen spiller nei :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Najs bil! Eneste minuset er felgene, fine felger, men ikke så fint med to farger på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 syns bilen var sinsykt pen. skal jeg være sinsykt kritisk så syns jeg sotinga var litt for mørk også er det jo et lite minus at det er 2 dører for mye. hehe...Men missforstå meg rett. nydelig bil:) 2 dører for mye? Det er jo sedan som er tingen. Utrolig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Synes bilen var meget pen. Fant ikke noe å utsette på den. Kunne selvsagt vært 19" da. Men det er jo lommeboken som bestemmer. Synes felgene kledde bilen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Lommeboka sin feil at jeg ikke har 19" ja Gleder meg til uka etter påske nå. Da blir det valsing av hjulbuene bakm men det blir bare den kanten ingen ser. Er nemlig 3cm spacere på tur opp til meg nå og 2,5cm skal foran Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Pent med sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Nydelig og velproposjonert bil. Bra gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Er riegerdelen på fronten bare den nederste leppa som er festet på den orginale fronten? Har klart å få en stygg sprekk i min, og da hadde det jo vært genialt å bare kunne dekke den til istedet for å bytte hele frontfangern. Hva heter de felgene? Då faktisk veldig bra ut til bilen. Du har ikke et par bilder i normalt dagslys også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 konge bil!! var drit rå de felgene!! men ville valgt en annen frontleppe, men men.. perverst tøff bil likevel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 ...flott bil, ser eg likar framleis felgar med mørkt senter, men ser og at eg misslikar uorginale anlegg med adapter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå