///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Sorry om det er noen som frekventerer forumet sin bil, men fy faen! Jeg skjønner ikke at noen kan synes det her er fint. Se på fangeren bak da! Er jo lik den forran... Skal jo ikke være lav BAK! Og fargene... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6488032&sid=9aLTN6F-X001521&pos=35&tot=42&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 ÆSJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 råtten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 au da... Har vel sett penere... På den annen side stiller den bilen min i et fint lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 spesiell bil både på godt å vondt,men d er jo smakssak d der. tøff på en måte,men litt overkill mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Trur den bilen hadde vært veldig fin dersom den hadde vært heillakkert i den grønnfargen og dersom den "leppa" bak hadde vore fjerna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 SINNSYKT tøff bil!! Kødda... grusom... bakfangeren og fargen(a) ødela mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 lol..bilen var lættiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 hvor er smilyen jeg letet etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Fargene på bilen ødelegger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Synes faktisk fargekomboen på lakken er litt stilig. Litt utenom det vanlige. Men catkillerene framme og bak er litt vel for mye. Og Seidelstyling har jeg aldri likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Helt jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Bare baken jeg ikke likte. Den henger litt for mye bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 den fargedelinga tar vekk det gromme ved e46 fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 når jeg såg det enderøret var faktsik første tanken.. driter den bilen stål? stikker jo ut som en avkutta hale på en boxer.. ( hunderasen altså ) ikke så fin syntest jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå