Frode H. Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Pent! Begynner å bli en gjennomført E46 dette nå. Som flere er inne på ville jeg heller valgt å løfte den litt bak enn å senke den mer foran men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Fikk ryddet ut alt det rotet jeg hadde i bagasjerommet i dag (dekk, jekk, brett med øl osv)Ble en smule høyere bak etter det. Der ble det flott ja. Så ut som om det var det lille som skulle til. Har du valset noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Nydelig! Er det 8,5*19" rundt hele? 8x19 rundt om med 235/35 dekk. Ikke behov for valsing. Mulig jeg bytter til litt høyere fjærputer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Utrolig flott bil! Eneste minuset må vell sies å være 4 dører, men det er vell en smaksak som alt annet Uansett en meget pen bil! Har du selv montert "haifinnen" og bakrutespoileren? Hvor kjøpte du de delene, og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Har samme kjærra som deg. Lurer bare på ossen bilen drar med 19"? Blir vel litt effekt tap. Tror du det passer med 255/35 18 bak uten valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Zenix ; Alt ble bestilt hos JO Bildeler i Tr.heim. (fangere,skjørt,M-lista,bakrutesenker,haifinna,speil,baklykter +++) Kan finne ut hva haifinna og bakrutesenkern kostet... Har ikke kvitteringen her. TronniE46 ; Merker ikke noe effektap nei. Hva som passer med dekkbredde bak kommer jo helt an på senking,felgdim og ET. Jeg kan i hvertfall ikke ha bredere dekk bak. Da blir det subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Er bakfanger M-teck. Jeg har sett den før og syns den er så kult at sånn vil jeg også ha Kan jeg spørre hva den kostet? Montering osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Tror begge fangerne kostet 7k tilsammen. Vet ikke hvor JO bildeler skaffer dette fra, men mulig det er GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Zenix ; Alt ble bestilt hos JO Bildeler i Tr.heim. (fangere,skjørt,M-lista,bakrutesenker,haifinna,speil,baklykter +++) Kan finne ut hva haifinna og bakrutesenkern kostet... Har ikke kvitteringen her.TronniE46 ; Merker ikke noe effektap nei. Hva som passer med dekkbredde bak kommer jo helt an på senking,felgdim og ET. Jeg kan i hvertfall ikke ha bredere dekk bak. Da blir det subbing. P.i.b: Har du merket at forbruket har gått opp etter du satt på 19" eller? Min pleide å ligge på rundt 0,89 på langkjøring,når jeg satt på 19" kommer jeg ikke under 0.92... Men jeg synes det sporer oversaskende lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 I følge computern å har ikke forbruket gått noe opp nei. Bruker ca. 0.62 på mila. Ikke værst da motoren skal ha 166 hk og 355 nm m/chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Bare min mening da ; tone ned størrelsen på hjul og hev til original sportssenking for 3-seriens 4 dørs modeller. Følg bruksanvisningen når det gjelder størrelser på felger og dekk osv. Tror du meg så vil eg garantere at BMW'en din blir knallfin både å se på og å kjøre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå