P.I.B Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Det som mangler nå > er å montere ///M merkene som hører til felgene, montere MF ratt, lakkrens og teflonbehandling, muligens litt mere senking og hvis jeg finner en pen leppe så er det mulig jeg kjøper på det Ellers så begynner jeg å bli fornøyd. Bilder : Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Pen bil, men... mer senking?? Den er jo oversenket allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 11, 2006 Author Share Posted April 11, 2006 Tenkte å senke den litt mere forran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Men ser du har E60 M5 felger, jævlig fine felger, hadde de på E39 min, men den gang hadde de den kun i 18". Virker som du har 19", og vet du om denne felgen fåes til E90 også? Fin bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Magnus Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Pent. Hvor mye senk er det på den nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Tenkte å senke den litt mere forran. Fin bil, men du vet hva jeg mener... ... hev den heller litt bak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Nydelig bil dette her bare alt for mye senka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 dette ble bra! grattis! eneste minus var øyelokk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauro Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Døds pen! Eneste minuset må vel være at det ikke var en coupé Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Eneste minus på den bilen her? ER AT DEN IKKE ER MIN!!!! Hehe, døds fin bil! Må være en av de råeste E46`ene jeg har sett! Hvilken motor er det i den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlao Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 ville ha hevet den litt bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessalisa Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Skikkelig nice bil, d ska duh ha;o) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Det er faktisk noe som heter "for store felger". Og det passer bra her. Det så voldsomt ut. Bilen hadde blitt betraktelig bedre med et par tommer mindre. (og litt høyere rumpe). Da hadde jeg sagt ja takk. (Trenger jeg å nevne lyktelistene forresten?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Anders Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 19" er perfekt på E46! Pen bil, synd det ikke er coupe, men du har vel dine grunner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 denne passet vertfall min smak bra ! pen bil! du skjuler jo dekket bak! få den ned lit mere forran og så blir det bra regner med det er justerbart du kjører?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts