///M Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113037 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Jeg vet ikke helt om dette er noe å le av egentlig... en tragisk sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Seriøst, skal de ordne det der selv? Bilen så jo ikke ny ut, tror heller jeg ville satsa på en brukt BMW med alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg ler ikke av eierne, men på hvem som var idiot og gjorde dette og hvorfor gjorde han akkurat dette, kunne like gjerne ripe opp bilen hvis han hater eierne så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 åå fiiiii faan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 tragisk.... eg ska ikkje vaska den bilen inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 haha fy fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 shit happens! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Nasty shit!! Hvem faen fyller opp bøtter med drit. Må jo ta en stund og fylle opp og. Nei æsj jo mer jeg tenker på det jo kvalmere blir jeg... Faen så står jeger gryta på komfyrn og.. Er jo visse likheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 kvalmt! jepp nå ble jeg sikker. -må ha skinseter i den nye bilen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Håper ikkje familien skal på ein langtur.. den turen kan bli "drit-lang" Men seriøst, godt det ikkje er min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Det er noe av det værste jeg har sett Helt utrolig at noen kan gjøre sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 den lukta skal mye til å bli kvitt! husker de la noen døde griser i en bil på mythbusters.....den bilen kunne aldri bli luktfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Hvilken glede kan folk ha av å gjøre slik? Nei sånne folk har jeg ingenting til overs for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 skulle ha funnet 520`en sånn en morgen. Vedkommende hadde lidd en lang og smertefull nær døden opplevelse! (etter å ha fått slikka setene reine ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå