Hanzo/// Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 fikk tatt noen bilder i dag da, men fikk ikke til til å vaske den så veldig mye innvendig. Det var ikke så enkelt å ta bilder i sol som jeg hadde trodd. (sånn er det å være amatør fotograf) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 "bump" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Fin bil det der... Eller hvertfall inni ... Nesten identisk med min. Bortsett fra båtlister og manglende ac NEi nå må jeg nok ut å vaske bil igjen. Satte på nye blinklys i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 er den ikke fin ute?? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Den er sikkert det... Men etter hva jeg har fått med meg la du kun ut bilder fra innvendig? Nå er min nyvaska og kamera på lading ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 går du litt frem i posten så finner du bilder fra utsiden av bilen også. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 hva mener folket her egentlig, må jeg gå ned i pris for å få solgt bilen. så langt har jeg fått to stykker som har sagt at de vil ha bilen for rundt130k men som vanligt så er det bare prate makere som ikke stiller med penger. (ingen penger ingen kjøp) ingen som vet om noen som vil ha en pen328i???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 hva er reg nr? slik at man kan sjekke heftelser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 sr69050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 hvor er det man kan sjekke heftelser egentlig ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 hvor er det man kan sjekke heftelser egentlig ?? her bl.a http://w2.brreg.no/motorvogn/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 "Pr. 26.04.2006 er det ikke tinglyst heftelser på registreringsnummer SR69050" den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 "Pr. 26.04.2006 er det ikke tinglyst heftelser påregistreringsnummer SR69050" den er god ja helt enig med deg der.... men ingen som har noen formeninger om pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Veldig fin bil du har der, men desverre, må jeg nok prioritere andre ting før det blir bil i +/- 140 000 klassen. håper du får solgt til en som tar godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg