Thorleif Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Ja da var CSL'en farget , eller rettere sagt bleket, med noen farge spotter her og der. Ble det ikke pent?
Fredrik Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ?
Thorleif Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ? Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300. Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått
hagenisse Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Konge. Nok et bevis på at hvit er en fet farge.
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 det der så jo bare helt vanvittig rått ut:D *misunnelig*
Fredrik Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300. Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått Hmmm... faktisk ikke så galt med tanke på resultatet... ... og at folien effektivt beskytter originallakken. Gratulerer med resultatet og lykke til på ringen nå som sesongen snart begynner...
MR.H Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Er det foiliering? og ikke lakkering? Hvor i Tyskland ble dette gjort? Mvh
ehrnst Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe... Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått
Patrick B Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått Kanskje i petroleumsvirksomhet? har en far som jobber i Baku/Aserbadjan
eriklepe Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 merkelig at CSL ikke kunne leveres i hvitt! ble ganske så bra!
Thorleif Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått Jeg var grunnlegger av den første BMW klubben i Norge, klubben ble startet i Sandnes i 1982, er i dag BMW CCN avd Rogaland, bor i Baku, og har 5 stk BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå