Gå til innhold

CSL anno 2006


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... 8) ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... 8) ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ?

Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300.

Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300.

Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått :P

Hmmm... faktisk ikke så galt med tanke på resultatet... :P ... og at folien effektivt beskytter originallakken. Gratulerer med resultatet og lykke til på ringen nå som sesongen snart begynner... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...

Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...

Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått

Kanskje i petroleumsvirksomhet? har en far som jobber i Baku/Aserbadjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...

Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått

Jeg var grunnlegger av den første BMW klubben i Norge, klubben ble startet i Sandnes i 1982, er i dag BMW CCN avd Rogaland, bor i Baku, og har 5 stk BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...