Thorleif Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Ja da var CSL'en farget , eller rettere sagt bleket, med noen farge spotter her og der. Ble det ikke pent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleif Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 Etter en større gratulasjonsrunde i BMWCCN´s forum er det artig å se CSL´en her inne også... og for en bil... ... I mine øyne ble den betydelig mer racingpreget som hvit... og med karbontaket som kontrast er dette bare griselekkert. Er det forøvrig lov til å spørre sånn ca. hvor mye det koster og legge folie på bilen ? Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300. Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Sier bare THUMBS UP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Lekkert! Er litt DTM over det hele Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Konge. Nok et bevis på at hvit er en fet farge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimern Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Lekker sak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aama_Racing Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 det der så jo bare helt vanvittig rått ut:D *misunnelig* Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Veldig bra Thorleif. Helt rått!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Det kostet meg EUR 950 pluss MwsT, og tillegg kom flagget til rundt EUR 300. Ja det er utrolig hvor positiv tilbake melding jeg har fått overalt etter jeg la ut billeden. Som sagt så har jeg ikke sett bilen selv, i tillegg mangler to ting, og det er M3 CSL merket og ring konturen på venstre side, denne gangen blir den i blått Hmmm... faktisk ikke så galt med tanke på resultatet... ... og at folien effektivt beskytter originallakken. Gratulerer med resultatet og lykke til på ringen nå som sesongen snart begynner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR.H Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Er det foiliering? og ikke lakkering? Hvor i Tyskland ble dette gjort? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe... Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått Kanskje i petroleumsvirksomhet? har en far som jobber i Baku/Aserbadjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 merkelig at CSL ikke kunne leveres i hvitt! ble ganske så bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorleif Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 er det lov å spørre hvem du egentlig er? Ser du bor i Azerbaijan, har 2 heftige biler og kjører støtt og stadig på ringen, også er du norsk. noe jeg ikke har fått med meg her. Hehe...Utrolig heftig sånn som den ble nå. litt mer racing enn før. helt klart rått Jeg var grunnlegger av den første BMW klubben i Norge, klubben ble startet i Sandnes i 1982, er i dag BMW CCN avd Rogaland, bor i Baku, og har 5 stk BMW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts