Gå til innhold

Bred Kant?

locktite
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal ærlig inrømme at jeg liker kantfelger svært godt, men dette ble nok litt for mye av det gode. Mulig det har noe med at felgene er såpas småe som de er. 10.5X20 og 12X20 er mer enn nok for min del. Her snakker man om skikkelig kant... :)

aac.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mulig. Men jeg vurderer ikke felger uten kant en gang. Men dette har vel noe med bilen og gjøre og. Syns det passer seg best. Men enig i at en e46 med borbet a ser litt merklig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mulig. Men jeg vurderer ikke felger uten kant en gang. Men dette har vel noe med bilen og gjøre og. Syns det passer seg best. Men enig i at en e46 med borbet a ser litt merklig ut.

for oss som kjører gammaldags bil, er det greit med litt gammaldags stil :wink: (rimte å gitt :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9'en må være en av de peneste bilene bmw har lagd.. Uten tvil, passer kant felg utrolig godt også! :)

Jepp... E9 er helt klart en av BMW´s peneste... en klassisk BMW slik de var for 30-40 år siden... :D

1E9.jpg

2E9.jpg

3E9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E24 er nesten for ny til å være en "klassisk" BMW... den gikk ut av produksjon i 1990 (markedsført fom. 1976), men bevares det er en utrolig flott modell. E9 var forøvrig på markedet i perioden 1968-76.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...