Gå til innhold

Felleskjøring til vårmønstring, BMWCCN avd. Vestfold


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Det må da gå an å bruke hodet selv om det er Audier eller Toyotaer vi snakker om. Vi alle har vel repsekt for andres eiendom? Jeg skjønner godt at det ble stoppet fort hvis de drev å spandt grus på andres biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må da gå an å bruke hodet selv om det er Audier eller Toyotaer vi snakker om. Vi alle har vel repsekt for andres eiendom? Jeg skjønner godt at det ble stoppet fort hvis de drev å spandt grus på andres biler.

helt enig :!: Skjønner folk godt som blir sinna,kan bare tenke meg sjøl åssen jeg hadde reagert med min egen bil :evil::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så dårlig oppmøte da? jeg ankomm Tryvann ca 10:30 og det var allerede en del folk der. Det kom jo massevis senere på dagen.

Det var vel ikke ment som et showetreff, men et treff der man blir kjent med hverandre i klubben, ser på bilene til hverandre og diskuterer BMW..

Kom jo nok biler, men masse orginal biler osv da.. STOR mangel på E30 M3 feks.. Og i forhold til i fjor, var jo dette ingen ting..

Men men, greit var det vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gå an å bruke hodet selv om det er Audier eller Toyotaer vi snakker om. Vi alle har vel repsekt for andres eiendom? Jeg skjønner godt at det ble stoppet fort hvis de drev å spandt grus på andres biler.

joda, er jo enig, men liksom, det var ikke snakk om drøss, kanskje 3-4 små steiner.. Var jo faktisk det enseste lys punktet å se på treffet.. var ikke mye andre biler som gadd å kjøre ordentlig :lol: ( i allefall sånn som oss 13 åringer vil se.. :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her..:) Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år!

Rett og slett skuffet.

Vi skulle egentlig vært litt flere biler fra ikea, men ingen av de klarte å stå opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var veldig lite oppmøte av de eldre bilene der idag.. ;\ men været og tempen hadde sikkert en del av skylda med tanke oppmøte idag! hva skjedde med den eldre 2800 saken som mista skiltene nedenfor plassen fra i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var veldig lite oppmøte av de eldre bilene der idag.. ;\ men været og tempen hadde sikkert en del av skylda med tanke oppmøte idag! hva skjedde med den eldre 2800 saken som mista skiltene nedenfor plassen fra i fjor?

Det lurte jeg på også! Skjønner ikke hvorfor den stod der asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg så politiet sto bak han, han så ikke direkte bli ut der han satt i bilen sin akkurat da, når vi kom opp igjen så hadde han satt snuta inn mot snøen og da så jeg det mangla noen skilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, var vel der litt før, ikke så lett å beregne når man er nærmere 35 biler i følge :) Forøvrig var det ny rekord på oppmøte fra Vestfold iår tror jeg, mens Telemark hadde rekord på LAVT oppmøte :) Bilder kommer straks de er kjørt ut.

Gunnar, hvor var du? =)

hehe, fant aldri noe sted med info om hvor telemark skulle møtes jeg så hang meg på med dere fra Vestfold, det var iallefall litt planlagt. Morro å kjøre sammen så mange dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...