Lien Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Morro for meg som har kjøpt med E23 745i. Blandet kjøring er 1.65L og en full tank kommer til å koste 1500 kroner å fylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 heia norske avgifter.. Bensinen koster 6kr på svalbard og det er med frakt i prisen og her på fastlandet mener de at den skal koste 15 kr.. SYKT... Disse miljø faene burde blitt slått så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Disse miljø faene burde blitt slått så fort som mulig Ja, og det er det Siv Jensen skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Faen, nå er grensen virkelig nådd! Hvorfor i helvette godtar vi dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Disse miljø faene burde blitt slått så fort som mulig Ja, og det er det Siv Jensen skal gjøre! Hehe, støtter deg der og Siv også selfølgelig. Men vudrerer virkelig en 525TD touring om dagen, selv om 2,5 bensin i E30 heller ikke er så dyrt å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 måtte bush brenne lenge og gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Er glad jeg har GRATIS bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Er det virkelig ikke noe vi stakars folk kan gjøre noe med, jeg savner de dagene da bensina ikke var så dyr og man kunne bare cruise alene på natta ute på de norske landeveiene i sommern så lenge man ville. Men nå tenker jeg meg om 100 ganger før jeg skal kjøre litt unødvendig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Kjedelige bensinpriser... ler av de som kjøper Cayenne Turbo S i disse dager. 535diesel for teh win sier bare jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Er glad jeg har GRATIS bensin. Gratis??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Trur ikkje at bensinprisen blir 15 kroner literen pga krig i Iran, men den kjeme nok til å bli 15kroner literen! Det er heilt for jævli at me betale i dyre domma i årsavgift, drivstoffavgift, bomavgift, bilavgifter generelt og får ikkje tilbake ein dritt for det! Staten kjeme til å tjene 70 milliardar meir enn dei hadde rekna med dette året kun på grunn av høge drivstoffpriser, men å støtte landet sitt... NEIDA! Det er fan meg så jævli dårlig gjort. Transportselskap har ikkje råd til å konkurrere utenlands pga drivstoffpriser og bilavgifter! Me som bur på landet som ikkje har skikkelig kollektivtrafikk... Er 2 busser som går om dagen... Me MÅ jo bruka bil. Kompensere staten for dette? Ikkje fan. I by kan vel dei som vil få bruka bil, uten at dette skal koste dei så ekstremt mykje meir enn å ta buss. Dei betale jo tross alt parkering og bomavgifter som ein konsekvens av at dei køyre sjølv! Så var det han jævla professoren som sa at me var så grådige. Me klarte fint å betala 15 kroner literen. Mange av oss hadde vært i Italia meinte han, og der fekk dei berre 7 liter per timeslønn etter skatt og i Spania fekk dei enda mindre... Han meinte at me fekk 11 liter bensin for kvar time me jobba... Det kan så være, men når me då trekke skatten ifrå dei pengane me tjene, so forsvinne jo ein tredjedel MINST... Ikkje nok med at dei allerede tar nesten halvparten av lønna våres i skatt, men dei ska jaggu prøve å ta andre delen med skyhøge avgifter på bensin og bil... Kan me ikkje få ha det litt morsomt for dei siste kronene me har igjen etter skatt heller altså? Hadde eg sett igjen pengane eg hadde betalt i avgift, så GREIT, men dei ser me ALDRI... Nei, det som må gjerast er å parkere bilen nokre månedar. Bruke pengane ein sparer på eit par terrorister, for så å avsette regjeringa.... Inn med Hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Kjedelige bensinpriser... ler av de som kjøper Cayenne Turbo S i disse dager. 535diesel for teh win sier bare jeg... De som kjøper Porsche Cayenne Turbo S har nok penger til bensinen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Faen, nå er grensen virkelig nådd!Hvorfor i helvette godtar vi dette? Har vi noe valg? Har du f.eks lagt merke til hva som skjer med folk som nekter å betale bompenger og heller lager privat vei rundt bommen? Ja, ideelt sett skulle selvfølgelig hele Norge satt bilen i garasjen dersom prisen når 15 kroner. Men hvordan skal vi da komme oss på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Det er riktig. Vi skulle hatt noen på søppeltinget som hadde øynene åpne og hadde makt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg betaler aldri bom, bruker bomfri hver gang jeg skal ned til sentrum, gidder ikke å betale, kjører heller 1km omvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå