Saltkjelen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 http://www.big-wheels.no/Konkuransedyktige priser, fri frakt landet rundt Hva er problemet? At de ikke tar inn felger som jeg er interessert i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Det jeg mener er att det finnes mange bra design blant BMW sine originale felger. Det gjør det jo absolutt, men så var det dette med prisen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 http://www.big-wheels.no/Konkuransedyktige priser, fri frakt landet rundt Hva er problemet? At de ikke tar inn felger som jeg er interessert i Nemlig. Er vell bare sharif som har asa felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Jeg har brukt å ringt på kveldingen på ene mobil nummeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Tenkt å bestille der jeg også.. noen som egentlig er fornøyd?Og til han over her som betalte på forhånd fikk du igjen pengene dine? kammerat av meg har kjøpt flere dekk og felger hos sharif, han er fornøyd! eneste han ikke var fornøyd med var av ballanseringen! men å ballanser noen dekk koster ikke mange kronene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har en kompis som har prøvd å bestille felger i 2 uker nå uten å få svar på mail, telefon osv. Kjenner mange som har hatt problemer med sharif, leveringstider, feillevering osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ikke søren om noen kan den forbanna telefonen. Begynt å bli litt irritert no!Verken sharif eller dekkbaron1 svarer. Er jo samme bedrift da Min erfaring med sharif er veldig bra. Har ikke harr noe problemer med de!! Eneste som er å utsette er at de ikke tar telefonen.. Men hvis du har vært der så skjønner du kanskje hvorfor.. Med mellom 50 - 70 persjoner som står og venter på hjelp, så er det ikke så lett og svare på tlf. Så min anbefaling er og ta turen opp dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Du er nok bare litt uheldig med timingen. som sagt ovenfor er det høysesong å de har mye å gjøre! har handlet hos sharif flere ganger og altid fornøyd! bare å prøve igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Jeg kjøper alltid dekk hos Sharif, men gruer meg hver gang til det kaoset som jeg vet møter meg der... Hvis du er heldig å komme igjennom på tlf og får han senior på tråden så får ihvertfall jeg samme svar uansett hva jeg spør om: "Vi er åpen, bare komme". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hvorfor utvider eller åpner han ikke nye butikker om tingene går så jævla godt? Leste en plass at han ikke ville åpne nye butikker i andre byer for da hadde han ikke kontroll, og da tapte han penger. Hehe, hva om grunnleggerne av Ikea, rimi, biltema osv. hadde tenkt sånn!? Makan til idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Kan ikke bare få i pose og sekk, vettu Dere på vestlandet har noen butikker, mens vi her har andre butikker. C'est la vie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Hvorfor utvider eller åpner han ikke nye butikker om tingene går så jævla godt?Leste en plass at han ikke ville åpne nye butikker i andre byer for da hadde han ikke kontroll, og da tapte han penger. Hehe, hva om grunnleggerne av Ikea, rimi, biltema osv. hadde tenkt sånn!? Makan til idiot. Dette du skriver nå er jo rett og slett feil. Han utvider i alle kanter men ting tar tid. Bygde ikke Roma på en dag heller. Han holder på å utvide. Har en gigantisk tomt og jeg tror de er i gang med byggingen allerede hvertfall planleggingen. De har jo ikke holdt på så mange år og nå holder de til i ett telt. Går ikke fra ett telt til 100 foretninger i andre byer på 24 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg har ett tips til dere som skal bestille felger, hør mmed koed eller nordisk felgimport, disse gutta, spesielt Koed er serviceinnstilte så det holder ! Desuten er Koed skikkelig billig også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Var innom Sharif i fjor vår. Uheldigvis var jeg der på den værste tiden da alle skulle skifte dekk og kjøpe felger. Kjempelang ventetid, men da vi kom fram til kassen og det var min tur var Tommy Sharif KUN opptatt av meg som kunde. Telefonen ringte, men det var bare meg han ekspederte til jeg hadde fått framført mitt ærende. Skulle ha MOMO GTR felger, men disse fantes ikke hos han. Ringte importør som hadde disse inne og bestillte. De var på plass hos Sharif etter 1 time og 15 minutter. At dere klager på dårlig service kan jeg ikke forstå. All honnør til denne mannen og hans bedrift som gjør dekk- og felg-Norge billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Tenk dere prisnivået i Norge på hjul uten Sharif Han tvinger jo faktisk de andre til å sette ned prisene også. Har vært pris sammarbeid på dekk og felger i Norge (ulovlig: JA) og prisene har vært helt syke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå