caaatooo Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Kjempepent Tommy! Dette var en virkelig fin oppgradering, samt at det jo også er praktisk ved at sittekomforten nå er blitt vesentlig bedre Originalsetene i E39 er - synd å si det - mindre bra å sitte i over tid, synes jeg.. Har du turt å regne sammen hvor mye du har brukt på oppgraderinger/modifikasjoner på bilen..? Kan tenke meg det har blitt noen kroner etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Dette satt virkelig på plass med den ellers svært pene E39'en.. Superpent..! Er det sorte høyglandspolerte interiørlister du har..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 dette er pent tommy! dette interiøret er mye mørkere og penere i virkeligheten enn dem blir på bilder, så dette er deilig! Tar virkelig form denne bilen nå.. nydelig! Mangler bare noen skikkelig 19" og no mer power;) hehe.. det skal ikke jeg si så mye på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Legg ut bilder om hvordan bilen er nå da? inni, utenfor, motor osv sykt pen asso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Lekkert! Siste mod blir mørkt tak eller? tror nok ikke det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Har du turt å regne sammen hvor mye du har brukt på oppgraderinger/modifikasjoner på bilen..? Kan tenke meg det har blitt noen kroner etterhvert har vel hatt noen overslag innimellom.. det har blitt litt 50k+ kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Se her ja, har du fått satt det inn Det passet jo veldig bra til bilen din. Bildene dine ble jo også litt rare, så jeg kan se for meg det ser enda bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Bytta dere interiør eller? Virker litt rart å selge interiøret sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Kjempe oppgradering Tommy . Du har ikke/vet om noen innstegslister til E39 som jeg kan kjøpe? Bytta dere interiør eller? Virker litt rart å selge interiøret sitt Ikke rart, hvis Lkoddenes har kjøpt seg skinn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Aha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 tok og lagde et lydklipp fra eksosen ista! nå som den er godt innkjørt og var varm =) er vel et klipp på 125mb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Pent interiør, og en generelt fin bil! Jeg er helt enig med deg at Alcantara er bedre å sitte i enn vanlige skinnseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Det ble lekkert! Perfekte seter i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 blei et nytt dørhåndtak i dag og da festet til vaierkroken i dørhåndtaket hadde ryki! så den glapp ganske fort, slikk at man blei sittende inni bilen uten fungerende håndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Det ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå