///FredriK.S Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 På tide at du tar noe NYE bilder også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 På tide at du tar noe NYE bilder også da. hehe, det tror jeg ikke gitt vinteren har tæret hardt på bilen Så må nok ha min 3de m5 fanger til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Trodde du ikke brukte den i vinter jeg...kjøpte ikke du van da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 hehe, van + amerikanske helårsdekk = trukke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 hehe, van + amerikanske helårsdekk = trukke det Puh, pingle.. Var da ikke noe problem å ratte rundt i en 1988 Chev. G30 med sommerdekk tdiligere i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 hehe, van + amerikanske helårsdekk = trukke det Puh, pingle.. Var da ikke noe problem å ratte rundt i en 1988 Chev. G30 med sommerdekk tdiligere i vinter.. hehe, blei vel ikke akkurat videre imponert når jeg prøvde den på litt snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Nei, det er nok ikke de beste vinterbilene det er snakk om. Men gud bedre og moro man kan ha det med disse bilene på litt snø. Sladding og herjing på lukkede områder er hysterisk moro når disse dråga av noen biler snurrer og sladder.. Ellers kan jeg ikke si at jeg har noen problemer med å ratte 86' Chev. G20'n med pigg nå i disse dager heller.. Til å være det det er så er jeg.. imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 hehe! ordentlige vinterdekk og gjerne med pigg hadde nok gjort stor forskjell. sommerdekk og kjetting er det jeg har hatt på den i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Noen som har no forslag til felger? lurer veldig på gs race felgene! ellers har m-par i 19" vært i tankene og felger med gull senter.. men det var detta valget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Du har jo fete felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Du har jo fete felger.. Joa, men lyst på no nytt da vettu =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 valgets kval tommy:P Både M-parallel i 19" og gs sine race er tøffe felger.. Så blir vel ikke feil uansett? Du vet hvilken kjærlighet jeg har for M-parallel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Du vet hvilken kjærlighet jeg har for M-parallel +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Du vet hvilken kjærlighet jeg har for M-parallel +1 Vi alle liker jo M-par felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 jaja.. felger er bestilt hvertfall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå