marius paulsen Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 å hva ble det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 jaja.. felger er bestilt hvertfall =) Da venter vi i spenning for å se hva du har endt opp med. Jeg har en liten feeling av at det er svarte felger med rød stripe rundt, men det kan jo selvfølgelig bare være meg. I mellomtiden syns jeg du skal selge meg sideskjørt med breddinger (glassfiber, ikke alu skjørta) til Starcraft dersom du har det liggendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg vet hvilke felger det har blitt hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 jaja.. felger er bestilt hvertfall =) Da venter vi i spenning for å se hva du har endt opp med. Jeg har en liten feeling av at det er svarte felger med rød stripe rundt, men det kan jo selvfølgelig bare være meg. I mellomtiden syns jeg du skal selge meg sideskjørt med breddinger (glassfiber, ikke alu skjørta) til Starcraft dersom du har det liggendes.. Må nok skuffe deg angående breddinga! ikke noe slikt på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Gratulerer med nye felger, Tommy! Blir morsomt å se hva du har valgt, men jeg vet at det blir bra uansett Hva skal du gjøre med de gamle 18" forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Gratulerer med nye felger, Tommy! Blir morsomt å se hva du har valgt, men jeg vet at det blir bra uansett Hva skal du gjøre med de gamle 18" forresten? De gamle blir nok solgt! mulig de skal videre over på en e36 cab =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Har lest gjennom tråden nå og....... FY FLATE for en 39`er! Legger lista høyt ja Lekkert. Man in Black!! Men med 50/50 senk er det mulig å kjøre normalt? Og hvor lenge holder dekka? Sliter vel bra på innsia bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 skrever jo litt.. dekka holder vel en 2-3 sesonger ca! kjører ganske normalt synes jeg da, selv med leppe osv, men må jo ta visse hensyn, noen humpler og kanter som må taes litt sakte, ellers er det vel egentlig kanalene som er mest nedi bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Det blir nok deilig nå som det blir fartsdumper gjennom hele jævla byen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Har du ikke et lite hint å komme med engang? Er litt spent på hvilke felger du landet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Det blir nok deilig nå som det blir fartsdumper gjennom hele jævla byen... blir nok litt bedre med de nye, gått opp til 19" de gamle 18" var tydeligvis mindre enn vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har du ikke et lite hint å komme med engang? Er litt spent på hvilke felger du landet på er noen hint rundt på forumet om du gidder å leite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Bilen blir tøff med de nye hjula, liker den veldig godt, keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Er ikke helt sikker jeg. Tror det blir for mye sort her nå Tommy! Men må nesten se det IRL først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Utrolig lekker bil! Skal du selge gamle hjula når du får de nye? Intressert å vite pris vist du skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå