Gå til innhold

Min Sorte E39[Solgt]


2mMy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja.. felger er bestilt hvertfall =)

Da venter vi i spenning for å se hva du har endt opp med. Jeg har en liten feeling av at det er svarte felger med rød stripe rundt, men det kan jo selvfølgelig bare være meg.

I mellomtiden syns jeg du skal selge meg sideskjørt med breddinger (glassfiber, ikke alu skjørta) til Starcraft dersom du har det liggendes.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. felger er bestilt hvertfall =)

Da venter vi i spenning for å se hva du har endt opp med. Jeg har en liten feeling av at det er svarte felger med rød stripe rundt, men det kan jo selvfølgelig bare være meg.

I mellomtiden syns jeg du skal selge meg sideskjørt med breddinger (glassfiber, ikke alu skjørta) til Starcraft dersom du har det liggendes.. ;)

Må nok skuffe deg angående breddinga! ikke noe slikt på bilen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye felger, Tommy! Blir morsomt å se hva du har valgt, men jeg vet at det blir bra uansett ;)

Hva skal du gjøre med de gamle 18" forresten? :)

De gamle blir nok solgt! mulig de skal videre over på en e36 cab =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden nå og....... FY FLATE for en 39`er! Legger lista høyt ja :lol: Lekkert. Man in Black!!

Men med 50/50 senk er det mulig å kjøre normalt? Og hvor lenge holder dekka? Sliter vel bra på innsia bak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrever jo litt.. :P dekka holder vel en 2-3 sesonger ca! kjører ganske normalt synes jeg da, selv med leppe osv, men må jo ta visse hensyn, noen humpler og kanter som må taes litt sakte, ellers er det vel egentlig kanalene som er mest nedi bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok deilig nå som det blir fartsdumper gjennom hele jævla byen... :roll:

blir nok litt bedre med de nye, gått opp til 19" de gamle 18" var tydeligvis mindre enn vinterhjula :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...