R Andersen Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 er det orginal evo III leppe i fronten, eller er den en kopi alà den de selger på s14motorsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Utrolig fin bil. Får bare mer og mer lyst på e30m3 jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Denne var volsomt pen Øyvind L . Er vel deilig den første turen etter vinterlagring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Flott bil! Passelig senket, tøffe hjul og fin farge. Ikke helt feil med den motoren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Har ikke tall på hvor mange som synes de felgen er fine på den bilen, persolig liker jeg dem ikke. Kommer til og bytte de ut ettervært.. Kansje meg det er noe feil med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Ganske enkelt GRISEPEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 er det orginal evo III leppe i fronten, eller er den en kopi alà den de selger på s14motorsport? Det er original Evo3 leppe ja. Koster 8000kr hos BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Denne var volsomt pen Øyvind L . Er vel deilig den første turen etter vinterlagring . Ja. Litt ubeskrivelig følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Meget pen M3 Syns det panseret som vipper fremover er kult. Hehehe... de gamle modellene har mange artige detaljer... et panser som vipper fremover, doble frontlykter uten et ekstra glass foran, eksostuter ut til siden eller midt på (absolut høy cool-faktor), "slanke" nyrer... og en modell hadde til og med ikke mindre enn 4 rondeller... 4 rondeller? Gjetter jeg riktig om jeg sier E9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Har ikke tall på hvor mange som synes de felgen er fine på den bilen, persolig liker jeg dem ikke. Kommer til og bytte de ut ettervært.. Kansje meg det er noe feil med.. Ja, det er deg det er noe feil med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Skal du selge felgene så send meg en pm. digger de felgene der! og konge bil! bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Skal du selge felgene så send meg en pm. digger de felgene der! og konge bil! bytte? Blir ikke noe salg denne sommeren tror jeg.. Skal ha større bremser på den forann ettervært så jeg må se hva slaks type felger som passer da. For ha disse frem til da. Felgene er 8,5x17 Et35 forann og 9,5x17ET30 bak så de passer E36. Jeg har 15mm spacer forann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Har ikke tall på hvor mange som synes de felgen er fine på den bilen, persolig liker jeg dem ikke. Kommer til og bytte de ut ettervært.. Kansje meg det er noe feil med.. Ja, det er deg det er noe feil med... Var redd for det ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 pent eksemplar det der ja! Hva slags bremser skal du ha på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå