Arimanni Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Der ja Nokon som helst peiling på kor eg får tak i ein sånn? Har lett som ein tulling på internett, men finne ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 stemmer d at e34 m5 ble levert med mini bar, torebmw her på forumet hadde slikt i sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 har ikke peiling på hvor han har fått den fra. tror ikke akkurat at det er så veldig mange slike på markedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Tvile på at det er mange av dei eg og Må vel modifisere eit desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Jeg har sett bilde av en E34 med originalt kjøleskap der skiposen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 er det ikke da mer nyttig med skipose ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Til alle de gangene man skal ha ski i bilen? Eller kan den brukes til andre magiske ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 i min m5 satte jeg inn baksete med en slik "mini bar" i. det stemmer og att du for orginal kjøling til det. det hadde jeg ikke, men en kompis hadde aircondition utluftning i den boksen der bak på sin m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 står du aldri på ski, Chrzz? jeg syns det er kjempegreit med skipose... slipper man skarpe kanter og klister i bilen... og så slipper man å se ut som en dust med skiboks på taket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Ja, det ser ikke bra ut med skiboks på taket, men det er praktisk. Jeg selv står på ski og jeg bruker sjeldent skiposen. Jeg legger heller ned høyre bakseterygg eller putter det i skiboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Hehe... Den dagen du ser meg på ski er det på tide og ringe ein psykolog! Snowboard derimot Vist eg skal på fjellet, så bruker eg bilen til gamlingen ettersom den har skiboks, og er mykje betre på vinterføre enn BMW-en. Går jo ann å lage seg eit kjøleskap også Får håre med Elektro klassen nå på mandag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hehe... Den dagen du ser meg på ski er det på tide og ringe ein psykolog! Snowboard derimot Vist eg skal på fjellet, så bruker eg bilen til gamlingen ettersom den har skiboks, og er mykje betre på vinterføre enn BMW-en. Går jo ann å lage seg eit kjøleskap også Får håre med Elektro klassen nå på mandag hehe No må du gi deg Arimanni... Du står no verken på snowboard eller ski eller nåke liknande... Sei ifrå når du har hørt med klassen din om kjøleskap osv då... Hadde vore kult å hatt eit slikt eit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Stått meir på ski og snowbord enn deg bambi Ringe deg i morra eg Har ein som kan laga, men han skulle undersøke med læraren og kva det koster osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå