mossel Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Du som stod ved siden av Dr_S sin bil i samme farge? Stod ved to-tre ved siden av hverandre. Vi (hagenisse og jeg) stod ved siden av der igjen i en sort coupe.-- Ser forresten nu at det var din bil jeg tok noen bilder av Lyktene og slikt bl.a. hehe, ja det stemmer. Off, før treffet så irriterte det hullet til slepekroken meg, og det irriterte ikke noe særlig mindre nå når jeg så bildene Noen som vet om noe slags "propp" å sette inn der? (Rieger Infinity 1 fanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Jeg var der en tur. Var veldig mye pent å se på! Fint å få sett mange bimmers.no biler "live", og ikke bare å på bilder.Her er noen av dem: Meg og bilen min jo! Hehe... Her er mine bilder fra treffet: http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... nn%202006/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skulle vært litt flere bilder av den X3`en i galleriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Lite album jeg snekret sammen her:http://bmw.chrzz.no/v/treff/23042006/ Kjørte du sammen med oss innover? Er jo Vestfold kollonna det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Her er det også noen bilder fra vårmønstringen.http://home.optonet.no/kennethskeie/Bil/bmwccn06/ Legg spesielt merke til de lekre 19" tommerne jeg har på bilen min på bilde nr. 2 Kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Synes M6 var den feteste bilen deroppe. Hvem sa det var en M6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Kjørte du sammen med oss innover? Er jo Vestfold kollonna det der.. ChrZZ var råneberte i bilen min han. Stilig det bildet av bakendenen til E36'ene ja Selv om min kanskje ødelegger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Ingenting som slår å være råneberta til hagenisse Bilen min er ikke helt god nok akkurat nu til å kjøre såpass langt, så stod derfor over å komme i min egen bil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Meg og bilen min jo! Hehe.. Var forøvrig meget pen den bilen din Får vel takke for en litt "rykkete" kjøre tur ned fra Tryvann (når du skulle på bensin stasjonen eller noe), jeg som lå bak deg i en sort e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det var kaldt som faen så jeg dro ganske tidlig. Tror det var mange som var enig i det. M3 cab 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 likte detta bildet jeg da! tatt av Dr_S med armen ut av vinduet i 100km/t.. han var aleine i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Syns treffet var bra jeg! Mye fine biler, og gode vaffler var det også.. Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Mye pent å se der! Noen som forresten vet om dette er 18" eller 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 19" tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Har funnet noen flere bilder fra vårmønstringen.. Mye pent å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå