Gå til innhold

Vurderer kjøp av BMW M3

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lest det dere skriver... Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å vurdere denne bieln er at jeg får den radikalt mye billigere en noen Coupe.. ( eller annen cab for den sags skyld)

det er den eneste grunnen ...

Blir det ikke denne bilen blir det ikke noen M3 for å si det slik..

jeg syns det er litt harry å kjøre med åpent tak.. blir veldig "se på meg" noe jeg syns er litt harry..... men når man får bieln til en så hyggelig pros gjør ikke det så mye..

hadde aldri i verden vurdert en M3 i det hele tatt om jeg skulle betalt ny pris eller noe rundt der.. 60o tæssen til en mill er rett og slett for mye for en bil i disse dager..

Bruker denne bilen mye bensin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650.000 er alt for mye for min del..

da tar jeg heller bussen..hehe.. nesten i alle fall..

skal prøve bilen på Torsdag i neste uke tenker jeg.. så da får vi se hvordan den er...

Heftig forbruk i byen ser jeg ... jaja .. det får man vel bare leve med ..

mange ting som går i stykker på disse M-bilene ? eller er det holdbart og greit . ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650.000 er alt for mye for min del..

da tar jeg heller bussen..hehe.. nesten i alle fall..

skal prøve bilen på Torsdag i neste uke tenker jeg.. så da får vi se hvordan den er...

Heftig forbruk i byen ser jeg ... jaja .. det får man vel bare leve med ..

mange ting som går i stykker på disse M-bilene ? eller er det holdbart og greit . ?

Det er vel ikkje noe annet enn på andre bmwer i samme alder og km.stand.

Men m-bilene, er vel kansje meir aktiv kjørt enn andre kansje? så det blir litt meir utlegg. men m-bilene er jo SVIN dyre me deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er litt harry å kjøre med åpent tak.. blir veldig "se på meg" noe jeg syns er litt harry..... men når man får bieln til en så hyggelig pros gjør ikke det så mye..

Disse folkene ser du midt i sentrum på ruten deres, det er ikke harry lenger. Bare teit.

Ikke mye som slår å kunne kjøre med taket nede på smale vestlandsveier når værgudene og gradestokken viser seg fra sin beste side.

Og med m3 cab kan jeg tenkte meg man får i både pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte...

tja min erfaring er at med vinduer oppe og windshot kan man fint kjøre i 100-120. Men fortere enn det så ble det litt vel masse vind i greiene!

Synes forresten det er koselig å sitte i cab når det regner, får litt sånn sitte-under-kalasjen-i-båten-og-spise-reker-mens-det-regner-midt-på-fjorden følelse.

Men, støy er et problem med soft-top. spesielt i tunneler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner selvsagt med at du har sjekket prisen på forsikring og deleprisene? Ikke akkurat lommerusk..

Enig! Er utrolig mange som ser en bil til f.eks 450.000,- så tenker de;

"skaffer jeg meg 450.000,- så kan jeg kjøre rundt i ny bil med en gang!"

...say no more ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Harry av at en 20 åring kjører rundt i en 730 eller en m3 cab med taket nede ;) hehe... jeg bare måtte...

Jeg syns M3 cabben er døds kul, og hvis jeg hadde hatt den så hadde jeg aldri kjørt med hardtop, vel på vinteren er det greit, men om jeg ikke tar feil så veier cabben mer enn en coupe og i tillegg ha hardtoppen.. hehe.. kjøper jeg en m3 så er det for fart og spenning ;) du får tak i masse 330 coupe/cabber til en mye billigere penge.. hvorfor ikke heller vurdere det. virker som du ikke bryr deg om denne farten og spenningen med en M bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...