Peoplez Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 OI oi oi! e46 m3 assa? DØR AV MISUNNELSE! hehe, neida. Men eg trur eg ville satsa på coupe, såg på en svart e46 m3 igår, var coupe! NYDELIG BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 lest det dere skriver... Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å vurdere denne bieln er at jeg får den radikalt mye billigere en noen Coupe.. ( eller annen cab for den sags skyld) det er den eneste grunnen ... Blir det ikke denne bilen blir det ikke noen M3 for å si det slik.. jeg syns det er litt harry å kjøre med åpent tak.. blir veldig "se på meg" noe jeg syns er litt harry..... men når man får bieln til en så hyggelig pros gjør ikke det så mye.. hadde aldri i verden vurdert en M3 i det hele tatt om jeg skulle betalt ny pris eller noe rundt der.. 60o tæssen til en mill er rett og slett for mye for en bil i disse dager.. Bruker denne bilen mye bensin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 E46 M3 Cabriolet bruker 0.88 l/mila ved landeveiskjøring, 1.79 l/mila ved bykjøring og 1.21 l/mila ved blandet kjøring. Bilen drikker nok noe ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Her er forøvrig den bilen eg får hjerteproblemer da eg ser den! Dreamcar nr.1 Er akkurat den fargen der eg syns er flottest på m3`en. Skulle gitt litt for å få tak på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=2&tot=22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 650.000 er alt for mye for min del.. da tar jeg heller bussen..hehe.. nesten i alle fall.. skal prøve bilen på Torsdag i neste uke tenker jeg.. så da får vi se hvordan den er... Heftig forbruk i byen ser jeg ... jaja .. det får man vel bare leve med .. mange ting som går i stykker på disse M-bilene ? eller er det holdbart og greit . ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 650.000 er alt for mye for min del.. da tar jeg heller bussen..hehe.. nesten i alle fall.. skal prøve bilen på Torsdag i neste uke tenker jeg.. så da får vi se hvordan den er... Heftig forbruk i byen ser jeg ... jaja .. det får man vel bare leve med .. mange ting som går i stykker på disse M-bilene ? eller er det holdbart og greit . ? Det er vel ikkje noe annet enn på andre bmwer i samme alder og km.stand. Men m-bilene, er vel kansje meir aktiv kjørt enn andre kansje? så det blir litt meir utlegg. men m-bilene er jo SVIN dyre me deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 jeg syns det er litt harry å kjøre med åpent tak.. blir veldig "se på meg" noe jeg syns er litt harry..... men når man får bieln til en så hyggelig pros gjør ikke det så mye.. Disse folkene ser du midt i sentrum på ruten deres, det er ikke harry lenger. Bare teit. Ikke mye som slår å kunne kjøre med taket nede på smale vestlandsveier når værgudene og gradestokken viser seg fra sin beste side. Og med m3 cab kan jeg tenkte meg man får i både pose og sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 kanskje du har rett... skal som sagt teste bilen om ikke så lenge... da finner vi fort ut om det fungerer eller ikke.. hehe hvordan er det å kjøre fort med taket nede.. si over 200km/h f.eks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte... tja min erfaring er at med vinduer oppe og windshot kan man fint kjøre i 100-120. Men fortere enn det så ble det litt vel masse vind i greiene! Synes forresten det er koselig å sitte i cab når det regner, får litt sånn sitte-under-kalasjen-i-båten-og-spise-reker-mens-det-regner-midt-på-fjorden følelse. Men, støy er et problem med soft-top. spesielt i tunneler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Kjøper du en sånn bil får du nok noen øyne på deg, tak eller ikke tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Regner selvsagt med at du har sjekket prisen på forsikring og deleprisene? Ikke akkurat lommerusk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Regner selvsagt med at du har sjekket prisen på forsikring og deleprisene? Ikke akkurat lommerusk.. Enig! Er utrolig mange som ser en bil til f.eks 450.000,- så tenker de; "skaffer jeg meg 450.000,- så kan jeg kjøre rundt i ny bil med en gang!" ...say no more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hva er Harry av at en 20 åring kjører rundt i en 730 eller en m3 cab med taket nede hehe... jeg bare måtte... Jeg syns M3 cabben er døds kul, og hvis jeg hadde hatt den så hadde jeg aldri kjørt med hardtop, vel på vinteren er det greit, men om jeg ikke tar feil så veier cabben mer enn en coupe og i tillegg ha hardtoppen.. hehe.. kjøper jeg en m3 så er det for fart og spenning du får tak i masse 330 coupe/cabber til en mye billigere penge.. hvorfor ikke heller vurdere det. virker som du ikke bryr deg om denne farten og spenningen med en M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Gode poeng dere har her.. skal skjekke hva den kostrer å vedlikeholde etc.. ingen her som vet noe om det da? er det ikke mange her på forumet som har en M3 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå