Steffan C Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Har hatt maskinen en stund. Den funker veldig bra, men skulle gjerne hatt en som var litt mindre og lettere. Ja, det er vel det meste i den NXT'n! Men lakken var såpass "slitt" (du har jo sett det selv), at jeg ville gå for skikkelig lakkrens. Angrer ikke veldig på det, resultatet ble finfint . Caaatooo: Tenker stadig vekk på kjøp & salg! Men tror ikke det blir noe, ihvertfall ikke de nærmeste ukene . Glenno har fått et tilbud av meg, så kan jo hende han har solgt unna noen biler og hamrer på døra her en dag .
Glenno Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Har hatt maskinen en stund. Den funker veldig bra, men skulle gjerne hatt en som var litt mindre og lettere.Ja, det er vel det meste i den NXT'n! Men lakken var såpass "slitt" (du har jo sett det selv), at jeg ville gå for skikkelig lakkrens. Angrer ikke veldig på det, resultatet ble finfint . Caaatooo: Tenker stadig vekk på kjøp & salg! Men tror ikke det blir noe, ihvertfall ikke de nærmeste ukene . Glenno har fått et tilbud av meg, så kan jo hende han har solgt unna noen biler og hamrer på døra her en dag . Ja har prøvd litt uten annonsering til nå Steffan da har hatt noen på glidd fra jobben men kan ikke gi de bort heller. Vurderer nå prøve med annonsering egentlig. Ikke lyst til å selge mondeoen og touringen med for stort tap. Sååå lyst på den bilen din men skal helst solgt unna først. Ja ja, om du skulle få handel på bilen din så får det heller bare stå til Steffan, no hard feelings om den går til noen som vil ta vare på den. (For mine vil jeg iallfall ha rundt 55tk for touringen og 33tk for mondeoen inkl bet årsavg ved salg).
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Nei, du må ikke finne på å selge denne gromvognen, hvertfall ikke ennå. Dette kan jo faktisk bli en bil som vil stige litt i verdi etterhvert dette - ettersom det ikke akkurat florerer av svært pene og velholdte E34 Touring på markedet.. Du har ikke noen nye bilder å vise oss da? Så ikke bildene av vårpussen på andre siden, men jeg kan jo ikke annet å si enn at det faktisk ble helt perverst. Se hvor nydelig både svartfargen og bilen ble etter en skikkelig runde med maskin og godsaker. Er jo nesten trafikkfarlig.. Får jeg spørre hvor du kjøpe maskinen? Er den god, og vil du anbefale den videre? Send gjerne PM med litt informasjon og gjerne pris.. Vet du forresten noe mer om vårmønstringen..?
Steffan C Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Hehe Saltkjelen, takk for meget god kritikk! Kommer ikke til å annonsere den, har kun gitt Glenno et tilbud! Så vi får se hva som skjer utover våren . Når det gjelder maskinen (og pad's), så er de kjøpt hos den lokale Bilxtra forhandleren. Husker ikke merket, men jeg ga ca 7-800,- for den. Forskjellen på denne og en "proff" maskin, går nok mest på str. & vekt. Kan absolutt anbefale den, men har du mulighet å "brenne" av noen mer kr, så får du en lettere & litt mindre maskin. Viktigst er jo at maskinen har litt effekt og at du kan justere hastighet . Vet faktisk ikke noe mer om vårmønstring . Får søke litt på CCN forumet, evt. lage en tråd der om det. Ellers så er det årsmøte i CCN den 1. Mars, så alle som har mulighet bør stille for å få info og komme med innspill .
Geir Anders Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 for en møkka bil, skjønner ikke hva folk ser i den balja der.. bare å hive på sjøen sammen med kona mr.cotte, og kjøpe seg noe som drar skinnet av pølsa i en fei!
Johnny86 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Mulig å få vite en ca. pris du hadde tenkt deg på pm hvis du eventuelt skulle solgt den? Hehe.
Steffan C Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 for en møkka bil,skjønner ikke hva folk ser i den balja der.. bare å hive på sjøen sammen med kona mr.cotte, og kjøpe seg noe som drar skinnet av pølsa i en fei! Øy, snørrvalp!! Klapp igjen brøsaksa . Jeg vet godt hva du syns om denna bilen, og det er du som trenger noe som gjør at du kjører fra meg på banen . Mulig å få vite en ca. pris du hadde tenkt deg på pm hvis du eventuelt skulle solgt den? Hehe. Sender deg en PM etterhvert Jon .
Geir Anders Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 for en møkka bil,skjønner ikke hva folk ser i den balja der.. bare å hive på sjøen sammen med kona mr.cotte, og kjøpe seg noe som drar skinnet av pølsa i en fei! Øy, snørrvalp!! Klapp igjen brøsaksa . Jeg vet godt hva du syns om denna bilen, og det er du som trenger noe som gjør at du kjører fra meg på banen . Ja jeg håper da endelig at du vet hva jeg syns om bilen din, ellers så tror jeg du trenger nye briller! Jada, har kjøpt meg greenfilter, fliser deg lett. Bilen min blir som speedbåt, mens din likner mer på Color Festival. Ship o Hoi sailorboy
Steffan C Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Vil heller si Color Fantasy/Magic . Menmen, blir artig på banetreffa til sommeren!
Geir Anders Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Tør du skru av antispinn iår da, Geir? =) Har blitt veldig mye bedre kjent med bilen siden jeg fikk den, så skal nok det. Hadde bare hatt bilen 3 dager før treffet ifjor, og det var første gangpå bane. Z3'n er mer å håndtere enn en vanlig E36. Kjører fra deg med asc på og av, så spiller jo ingen rolle? Men nok offtopic i tråden til SAILORBOY
Gunnar Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Tør du skru av antispinn iår da, Geir? =) Snakker vi ikke litt glasshus her nå eller, Sanner?
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Men nok offtopic i tråden til SAILORBOY Gjør meg ikke så mye det! Men hvordan visste du at jeg har vært SAILORBOY? Jobbet i maskin på denne, når du gikk på barneskolen...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Tør du skru av antispinn iår da, Geir? =) Snakker vi ikke litt glasshus her nå eller, Sanner? Tror ikke du forsto den, var litt intern..
Steffan C Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 I dag er det 5 år siden jeg kjøpte Touringen . Det ble feiret med å skifte sentrallås motoren på høyre bakdør, som forøvrig ikke har virket på 4 år . Fremtidige planer, er å bytte travers foringer, bytte mellompotte og kjøpe nye sommerdekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå