Steffan C Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 jippi! jeg fikk innlegg nr 300 i denne tråden Haha, grattis Jonnis
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Ikke mye nytt om dagen, men har hatt bilen hos lakkerer for fiks av to småbulker. Var meget spendt på hvordan resulatet skulle bli, og det ble bare helt supert (Takk Kent Roger) . Ellers så fikk jeg på sommerhjul idag. Hadde egentlig tenkt til å vente litt, siden dekka er meeeget slitt . Men nye dekk ble bestillt på dekkonline igår, så da er det bare å hive de nye inn baki når de kommer og få lagt de på. Dekket jeg valget denne gangen, er Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Kommer veldig godt ut på tester, og var ikke så ille i pris syns jeg . Vinterhjul. Sommerhjul.
Glenno Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Forsatt nydlig E34 Steffan, sikle sikle . Må ha nye dekk selv men litt usikker på om jeg skal legge nye dekk på disse felgene (16") eller kjøpe kant felger fra Gs kampanjen. Så mye å skulle prioritere mellom, bl.a lakkering, full senk etc.. . Hva er billig i kr for de Goodyaer dekkene og hvor kan disse kjøpes til den prisen? Vurdert også om jeg kun går for dekk interdekk og dekkonline, noen erfaringer med disse? Den polerings maskinen du har, var det noe du kjøpte på bilekstra eller biltema? Spør fælt og grubler idag Steffan, he he. Bestilt meg senkeskåler foran nå da så håper det kan hjelpe litt. Usikker på om jeg får godkjent senk kun foran?
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Forsatt nydlig E34 Steffan, sikle sikle .Må ha nye dekk selv men litt usikker på om jeg skal legge nye dekk på disse felgene eller kjøpe kant felger fra Gs kampanjen. Så mye å skulle prioritere mellom, bl.a lakkering, full senk etc.. . Jeg stemmer for at du kjøper kantfelger . Hva er billig i kr for de Goodyaer dekkene og hvor kan disse kjøpes til den prisen? Dekka kommer på ca 6300,- på dekkonline, har ikke sett disse dekka noe billigere andre steder. Og jeg def. dette som en god pris for et slikt dekk, vet godt at jeg kunne skaffet andre merker til ca 2000,- mindre. Vurdert også om jeg kun går for dekk interdekk og dekkonline, noen erfaringer med disse? Nei, dette er første gang jeg handler dekk på "denne" måten . Den polerings maskinen du har, var det noe du kjøpte på bilekstra eller biltema? Bilxtra ja. Spør fælt og grubler idag Steffan, he he. Bestilt meg senkeskåler foran nå da så håper det kan hjelpe litt. Usikker på om jeg får godkjent senk kun foran? Tror nok ikke du får godkjent senk kun foran. Men er vel ikke noe stress å godkjenne vel? Har kjørt med senk i nesten 4 år nå uten godkjenning eller problemer .
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Goodyear F1 dekka ligger jo til under 1000-lappen på dekkonline?
Saltkjelen Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Pent Steffan. Bilen din er virkelig et smykke.. Hvordan blir det eventuelt med EU-godkjenninger og slikt når senkesettet ikke er godkjent? Eller holder det kun med å ha TÜV-papirene på settet..?
Geir Anders Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Hm, lurer litt på om jeg likte vinterfelgene dine bedre.. Men begge deler er pent. Klar for en ny sesong med hardkjør (les bane).
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Goodyear F1 dekka ligger jo til under 1000-lappen på dekkonline? Ikke Asymmetric dekka. Og tror ingen av F1 modellene i 235/40 & 265/35-18" koster under 1000,- . Hvordan blir det eventuelt med EU-godkjenninger og slikt når senkesettet ikke er godkjent? Eller holder det kun med å ha TÜV-papirene på settet..? Har TÜV-papirer, og har ikke hatt noen problemer med EU. Men det kommer nok litt ann på hvor man utfører godkjenning .
Glenno Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Ja vurder kansje om jeg skal bruke kun de senkeskålene som er på 10mm, kjøpe 18" på kampanjen til Gs (håper disse dekkene er ok) og kansje om jeg går for lakk på panser, poleringsmaskin, så får jeg se på hellakering kansje neste år. Syntes fronten jeg har er fin med den fargen jeg har men har jo facelift front liggende i kjelleren også, denne kan jeg kansje selge og vurdere annet også. Takker så mye for meningene og svar Steffan
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Hm, lurer litt på om jeg likte vinterfelgene dine bedre..Men begge deler er pent. Klar for en ny sesong med hardkjør (les bane). Skal være enig at sommerfelga er litt anonyme. Men kantene er fetere, finish'en er ihvertfall 17 ganger bedre og vinterfelga er kun 8,5" rundt om. Blir litt ballong med 265/35 på de... . Klar for banesesong ja.
Arild G. Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 aldeles nydelig denne bilen din steffan. både med sommer og vinterfelgene
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Steffan, kjenner du noen med dekkomlegger? Hadde vært kjekt å hatt tilgang til Blir vel fort en 100-lapp pr dekk når man må legge om hos forhandler.
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 aldeles nydelig denne bilen din steffan. både med sommer og vinterfelgene Takk Arild. Og dine BMW'r er også alltid nydelige . Steffan, kjenner du noen med dekkomlegger? Hadde vært kjekt å hatt tilgang til Wink Blir vel fort en 100-lapp pr dekk når man må legge om hos forhandler. Kjenner lillebror... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå