Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeld.

Fronten er orginal facelift, men har montert RGM leppe som er kjøpt hos Autospar. Tror desverre ikke de skaffer den lenger, det er synd for den var billig og gjør at fronten ikke får så underbitt :lol: .

Touringen har pr. 24.04.07 gått 169.000km. Det som er gjort i grove trekk er; senket 45/ 10mm, M5 bakfanger, frontleppe, lyktespoilere, hvite blink rundt om og 18" 8) .

Den var forøvrig helt orginal når jeg kjøpte den. Men siden den er en -96, så er jo facelift front og M5 skjørter montert fra BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, akkurat en mnd. siden oppdatering her! Skjer tydligvis ikke stort :lol: .

Men idag fikk Touringen ny bakpotte, og det måtte jo bare bli.......... Eisenmann 8) .

Må si at dette virker som skikkelig kvalitet altså, og lyden er jo helt konge 8) . Tipper at dybde/ lyd er som BMW orginal potte ved normal kjøring (les: 80km/t, 2-3000RPM). Og sportselig i høyere RPM, rett og slett perfekt for en familie bil som jeg har :P .

Ellers så monterte jeg nytt ratt i forrige uke. Tre eiket sportsratt som jeg tror har stått i en -96 M3.

Ser 10 ganger bedere ut, bedere å holde i, og virker mer moderne syns jeg. Kommer til å bytte ut SRS merket etterhvert, til chrom utgaven, Schmiedmann hadde desverre ikke det inne idag. Forøvrig så var han jeg handlet med der nede overrasket over at jeg hadde fått montert det rattet i min bil uten å få feilmelding i Airbag systemet. Han var hellig overbevist over at E34 og E36 hadde forskjellig signaler(eller noe), som skulle gitt meg feil i SRS systemet ved montering av dette rattet :P . Men den gang ei, så der lærte han noe idag :lol: .

Etter Skiens turen, stakk jeg innom Tweety bimma. Han bytta om bakdekkene mine, siden de beg. å bli ganske (typisk)BMW slitt på innsiden 8) . Så da er jeg klar for noen mil på rudskogen til Lørdag. Takk for hjelpa Rune :wink: .

23052007013_G.jpg

23052007010_G.jpg

23052007015_G.jpg

23052007016_G.jpg

23052007009_G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg ser av bilder så må den Touringen din være veldig strøken. Er faktisk usikker på om jeg har sett en mer strøken E34 Touring som er i daglig bruk 8) . Gått lite har den også!

Bra du tar vare på den Steffan!

M5 donorbil finner du lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Skiens turen, stakk jeg innom Tweety bimma. Han bytta om bakdekkene mine, siden de beg. å bli ganske (typisk)BMW slitt på innsiden 8) . Så da er jeg klar for noen mil på rudskogen til Lørdag. Takk for hjelpa Rune :wink: .

Denna bilen er et forbilde for alle oss andres Touringer ja:) blir like overaska over hvor fin den er hver gang:) Ikke minst jeg digger den fargen :shock:

Bare hyggelig å kunne hjelpe steffan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer folkens :D .

Ser etter sportsskinn ja, men i dette landet koster det jo nesten en netto mnd. lønn :? . Så stresser ikke med det. Viktig at det er ganske strøkent også, noe de fleste ikke er, siden de beg å bli noen år gamle.

Oddis: Donorbil ja, ble jo akkurat lagt ut en her på forumet nå. Og du kan si Gunnar har pes'a meg til å kjøpe den, men hverken tid, plass eller kjærringa gjør det mulig nå :lol: .

Jonner'n: Ikke knot i det hele tatt. Kople av - på batteri og vente i 5- 10min, skru av to torx på baksiden av rattet for å få av Airbag'n, skru av skruen på rattet og ta det av, kople av to ledninger på Airbag sytemet i rattstammen :P .

Geir: Gris!?! :twisted: . Å nei du, kjører sånn som en BMW skal kjøres..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Skiens turen, stakk jeg innom Tweety bimma. Han bytta om bakdekkene mine, siden de beg. å bli ganske (typisk)BMW slitt på innsiden 8) . Så da er jeg klar for noen mil på rudskogen til Lørdag.

Jepp, ble 79km på bane i helga. Bremser, dekk og bil fungerte utmerket :P .

Med Bimmers treffet & CCN i helga, så har Touringen gått 190km rundt på Rudskogen i Mai :shock: . Og det er bare helt utrolig hvor lite dekka er slitt, og bremsene har slitt langt mindre enn jeg hadde forventet :P .

Så til alle dere som dropper banekjøringen pga dekk, kjøp Kumho Ecsta, de blir jo aldri slitt :lol: .

Den nye Eisenmann potta mi skiftet også farge i løpet av Lørdag. Før banekjøringa var den chrom, etter var den (gull)eloksert. Ser skikkelig racing ut 8) .

Legger ut noen bilder av potta og dekk etter helgas utblåsning. Må også tilføye at jeg er på tredje sesongen med disse dekka :wink: .

26052007023_G.jpg

26052007024_G.jpg

26052007026_G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...