[space] Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Begynte å glede meg til sommern igjen nå når jeg så bildene av bilen din med gromfelgene på.. Hvordan har vinterdekka dine fungert i år? Er jo ikke akkurat standard vinterdekkdim på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Savner fortsatt eksos på bilen din. Ser litt stusslig ut med 2 "klumper" satt på tuppen bak. Et komplett effektanlegg hadde gjort seg på en ellers tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 ":2ue5ub8n]Begynte å glede meg til sommern igjen nå når jeg så bildene av bilen din med gromfelgene på.. Hvordan har vinterdekka dine fungert i år? Er jo ikke akkurat standard vinterdekkdim på dem. Åh... Ja, jeg også. Er veldig fornøyd med vinterdekkene. Full kontroll. Bank i bordet... Ingen problem med den dimmensjonen. Kom akkurat hjem fra en underholdene kjøretur. gEIRA: Enig med deg. Kommer nok til å gjøre litt mer med den til våren om jeg ikke skal selge den. Eksos står høyt på lista da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Da har jeg montert aluringer og 6000K Xenon, samt renset K&N-filteret.Veldig fornøyd. Hjemmemekka støttestag til filteret eller?? Har lyst å sette på slikt filer på min, men hele dritten datt ned så satte på orginalt sålenge igjen.. Edit: hva skal du ha for de ringene til instumentet, om du har dem ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Nei, fulgte med K&N-settet, men lar seg sikkert gjøre å mekke noen selv også. Ringene har jeg solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hvordan ble lyden med filteret? er suken på litt mer lyd i vår 323 men vet ikke om jeg skal kjøpe filter eller eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Blir jo i utgangspunktet mye mer endring av lyden med eksos, men filteret gjør jo innsugslyden noe grovere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 ja, tengte også på at jeg liker at bilen ikke "bråker" så mye nå, og meg evt. eksos så blir jo støyen en del høyere. men om jeg monterer filter så kan jeg "styre" det litt selv med gasspådraget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Perfekt E46 Akkurat slik jeg liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå