///MoePower Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Sjekk ut dette: http://www.femina.no/php/art.php?id=291281 Var ikke klar over at svenskene kunne søke om å lage seg sitt eget bilskilt med sitt eget ord på! Kunne jo sikkert vært litt stilig å hatt på bimmerne rundt om i landet. Men tror du norge er i stand til å iverksette denne muligheten?? Nei... Ikke det at jeg bryr meg så ekstremt om det, men hallo.. uansett om man skriver tall, eller ord på skiltet, så vil det jo fortsatt være bare ett slikt skilt i hele norge, slik at de kan spore opp bilen! Og det vil dessuten bli enklere for folk som ønsker å melde råkjøring, i og med at de husker ord bedre enn tall! Så man skulle jo tro de ville sett positivt på nettopp det.. (mere penger, bøter osv osv..) Menmen.. Slik er Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 har mitt eget navn på skiltet til bilen min her i usa, kostet i underkant av 300 kr .. hehe.. er kult å ha navnet sitt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Kanskje registrere kjøretøyet sitt i USA over telefon/ e-mail, å bruke den her i norge kanskje! Det kan jo ikke politiet dømme deg for! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Var ikke klar over at svenskene kunne søke om å lage seg sitt eget bilskilt med sitt eget ord på! Kunne jo sikkert vært litt stilig å hatt på bimmerne rundt om i landet. Men tror du norge er i stand til å iverksette denne muligheten?? Nei... Det er ikke kun i Sverige man kan kjøpe personlige skilt til bilen... det går fint i Danmark også, men her heter de "ønskenummerplader"... http://www.politi.dk/da/borgerservice/n ... plader.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Sjekk ut dette:http://www.femina.no/php/art.php?id=291281 Var ikke klar over at svenskene kunne søke om å lage seg sitt eget bilskilt med sitt eget ord på! Kunne jo sikkert vært litt stilig å hatt på bimmerne rundt om i landet. Men tror du norge er i stand til å iverksette denne muligheten?? Nei... Ikke det at jeg bryr meg så ekstremt om det, men hallo.. uansett om man skriver tall, eller ord på skiltet, så vil det jo fortsatt være bare ett slikt skilt i hele norge, slik at de kan spore opp bilen! Og det vil dessuten bli enklere for folk som ønsker å melde råkjøring, i og med at de husker ord bedre enn tall! Så man skulle jo tro de ville sett positivt på nettopp det.. (mere penger, bøter osv osv..) Menmen.. Slik er Norge.. Jeg har det på to av mine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Det er helt idiotisk at de ikke tillater personlige skilt i Norge når det nye datasystemet til Vegvesenet blir innført. Såvidt jeg har fått med meg er nemlig mulighet for å legge inn personlige skilt i det systemet et av utviklingskravene. Det er jo flott at muligheten kommer til å være der, men det er jo ikke lenger enn et par år siden det ble nedstemt. Planen var vel da å gjøre det likt som svenskene, ta kanskje 5-10k for personlige skilt, og bruke overskuddspengene til trafikkofre eller trafikksikkerhet. Hva i alle dager er problemene med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Det er helt idiotisk at de ikke tillater personlige skilt i Norge når det nye datasystemet til Vegvesenet blir innført. Såvidt jeg har fått med meg er nemlig mulighet for å legge inn personlige skilt i det systemet et av utviklingskravene. Det er jo flott at muligheten kommer til å være der, men det er jo ikke lenger enn et par år siden det ble nedstemt. Planen var vel da å gjøre det likt som svenskene, ta kanskje 5-10k for personlige skilt, og bruke overskuddspengene til trafikkofre eller trafikksikkerhet. Hva i alle dager er problemene med det? Norge er den siste kommunist stat ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 norge er norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Mulig det kommer, de er jo så smått begynt med alfanummer i Norge, for eksempel "800 Pizza" Norge ligger jo som kjent etter alle andre land når det gjelder ting og tang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg kjørte rundt med 2fast4u skilt som jeg hadde kjøpt i Tyskland, med det orginale skiltet bak på bilen, ble stoppet en gang og da synes Mikke mus patruljen (les Politiet) at det var rasene stilig og han skulle og bestille. He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Man kan jo få ganske artige standardskilt også... den 92 årige Albrecht Graf Görtz har jo et ganske fint skilt fra Berlin på sin BMW 507 fra 1955. Jepp... Görtz designet i sin tid denne ganske så spesielle BMW´en med bl.a en V8 motor på 3169 cm3... forøvrig kun 240 stk. bygget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 hadde vært knakande gøy å hatt et personlig skilt slått til på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Den ligna ganske mye på Z8. Er den en forgjenger eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Den ligna ganske mye på Z8. Er den en forgjenger eller noe? Selvfølgelig... bare det at BMW 507 fra 1955 er "originalen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå