Kenzuke Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Legger ut et lite bilde etter en tur i vaskehallen igår, med sommerskoan Beklager den elendige kvaliteten ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Slår aldri feil med ren mørk bil. Har vurdert et lite bimmers.no klistremerke på samme sted som du har ditt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Fin bil, svart BMW er så utrolig mafia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Fin bil, kanskje litt dårlig kvalitet på bildene, men bra. jeg lurte bare på hvor mye senk du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Fin bil, kanskje litt dårlig kvalitet på bildene, men bra.jeg lurte bare på hvor mye senk du har? Senken er 50 / 30 - Gule justerbare koni på 225/45 - 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Pen bil Kenzuke! hvordan fungerer koni demperne syns du? har hørt mye negativt om de, så bare lurer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Pen bil Kenzuke! hvordan fungerer koni demperne syns du? har hørt mye negativt om de, så bare lurer litt. Jeg har gule koni dempere. Funker bra dem! Bilen ligger godt i svingene for å si det sånn (enda dem er stilt på mykeste nivå), Hva negativt har du hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Tøffe felger.. Passa til bilen .. Som er tøff den og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Det ser bra ut! Enig at det "lille og diskrete" bimmer.no gjorde seg på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Pen bil Kenzuke! hvordan fungerer koni demperne syns du? har hørt mye negativt om de, så bare lurer litt. Jeg har gule koni dempere. Funker bra dem! Bilen ligger godt i svingene for å si det sånn (enda dem er stilt på mykeste nivå), Hva negativt har du hørt? Nei, som at de ruster fort og ryker fort osv... du vet, den regla der, hehe. Men alle kan jo ikke ha samme erfaring heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 fin bil. hehe.. trudde det var bilen min først når jeg så bilde av klistremerke ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Koni demperne fungerer bra dem Mine står også på det mykeste, å har alltid stådd sånn. Med de veiene her oppe er det lite vits å stramme dem noe. Slår bare alt skreivt Bilen sitter som bare det i svingene Om det er noe krenging så er det bare billigdekkene som gir litt etter...! Hehe Edit: Kunne ikke se noen rust på demperne når jeg skifta hjul, men jeg så at belgene var veldig slitt, å den ene foringen må byttes... Så hvordan holdbarheten på KONI er, skal jeg ikke uttale meg om, men jeg vet ihvertfall at dem gir mye kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Fin bil ja, har tatt bort litt av sotingen på min jeg da. Får se om jeg klarer å få av restene også.. Kanskje jeg ser om jeg slenger på noe ny soting sånn etter hvert, men måtte bort det som var på pga jall montering osv. Varigheten på støtdemperne kan kanskje forklares med mere "aktiv kjøring" etter at de er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå