Gå til innhold

Nyvaska og (nesten) sommerklar


 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil Kenzuke! hvordan fungerer koni demperne syns du? har hørt mye negativt om de, så bare lurer litt.

Jeg har gule koni dempere. Funker bra dem! Bilen ligger godt i svingene for å si det sånn (enda dem er stilt på mykeste nivå), Hva negativt har du hørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil Kenzuke! hvordan fungerer koni demperne syns du? har hørt mye negativt om de, så bare lurer litt.

Jeg har gule koni dempere. Funker bra dem! Bilen ligger godt i svingene for å si det sånn (enda dem er stilt på mykeste nivå), Hva negativt har du hørt?

Nei, som at de ruster fort og ryker fort osv... du vet, den regla der, hehe. Men alle kan jo ikke ha samme erfaring heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koni demperne fungerer bra dem :) Mine står også på det mykeste, å har alltid stådd sånn. Med de veiene her oppe er det lite vits å stramme dem noe. Slår bare alt skreivt :cry:

Bilen sitter som bare det i svingene :) Om det er noe krenging så er det bare billigdekkene som gir litt etter...! Hehe :lol:

Edit: Kunne ikke se noen rust på demperne når jeg skifta hjul, men jeg så at belgene var veldig slitt, å den ene foringen må byttes... Så hvordan holdbarheten på KONI er, skal jeg ikke uttale meg om, men jeg vet ihvertfall at dem gir mye kjøreglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja, har tatt bort litt av sotingen på min jeg da. Får se om jeg klarer å få av restene også..

Kanskje jeg ser om jeg slenger på noe ny soting sånn etter hvert, men måtte bort det som var på pga jall montering osv.

Varigheten på støtdemperne kan kanskje forklares med mere "aktiv kjøring" etter at de er på? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...