FTE Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Flipp på spoiler hører hjemme på E30 spør du meg, aller helst M3. E36 er finest uten spoiler synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Den lille søte spoileren fra e46 passer bra på e36. Har du bedre bilder når lyktene er tent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Ja, du har helt rett i topic, det var jammen en harry fisering. Wellwell, så ikke så ille ut, står jo til de andre harrymodi fiseringene du har gjort det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 så faktisk ikke så ille ut... kunne vært mye styggere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Må bare si niiiiiice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Såg ganske bra ut, syns vingen kanskje var litt lang? kunne vært litt kortere liksom? men såg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Ser annerledes ut ja. Kanskje ikke så voldsom med den flipp saken på fult utslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Er egentlig enig jeg, E36 er peneste uten vinge. Men med den ekstreme motorkraften jeg har er det en nødvendighet gitt. Sax, ca 2500,- totalt inkl. frakt og mva. En ting; hvorfor kjøper/monterer du slike ting om du egentlig ikke liker det? Kostet jo tross alt litt. Samme med baklysene dine, virker ikke som om du liker dem heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Det var jo ikke bare en ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Jo, den ene tingen var at jeg lurte på hvorfor han kjøper/monterer ting han tilsynelatende ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Syns den passet jeg. og var veldig tøff bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Synes begge deler var kult jeg. Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 likte baklyktene, vill ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 En ting; hvorfor kjøper/monterer du slike ting om du egentlig ikke liker det? Hehe, jeg sa "penest", det betyr ikke at jeg ikke liker det. Flappen er justert ned allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Btw, dine lykter på en grønn grønn e36, blir det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå